Palyginti su sausiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis brango 4,6 proc. (3,04 euro), tačiau palyginti su 2023-ųjų vasariu, buvo 11,2 proc. (8,68 euro) pigesnis.
Stebimų pigiausių prekių krepšelis pabrango antrą mėnesį iš eilės po to, kai keturis mėnesius buvo fiksuotas jo pigimas.
Vasarį pigiausias krepšelis buvo „Maximoje“ – 56,71 euro (pigo 0,56 euro), antroje vietoje „Norfa“ – 64,28 euro (pigo 1,81 euro), trečioje „Barbora“ – 66,78 euro (brango 1,39 euro), ketvirtoje „Iki“ – 69,22 euro (pigo 3,88 euro), penktoje „Rimi“ – 71,42 (brango 7,37 euro), šeštoje „e-Rimi“ – 75,69 euro (brango 11,94 euro), septintoje „Last Mile“ – 76,49 euro (pigo 0,86 euro).
Į vasario mėnesio kainų palyginimą nebuvo įtrauktas prekybos tinklas „Lidl“.
Portalo pricer.lt teigimu, taip padaryta dėl to, kad prekybos tinklas vasario pabaigoje per kelias dienas net keletą kartų keitė kai kurių pigiausio prekių krepšelio kainas: pirmiausia jas sumažino, vėliau – vėl padidino.
Populiarių ir gerai žinomų produktų vidutinio krepšelio kainų analizė rodo, kad per mėnesį kainos sumažėjo 0,8 proc. (0,49 euro), o per metus pigo 2,6 proc. (1,56 euro).
Iš pricer.lt stebimų 52 prekių kainų brango 16, pigo 35 prekės, vienos kaina nekito.
Reikšmingai – 10 proc. ir daugiau – brango 4 prekės, labiausiai brangusios prekės – pigiausi ryžiai, silkių filė „Zigmas“, juodoji arbata „Lipton“, pigiausia virta dešra, bulvės.
„Lidl Lietuva“ pozicija dėl pasirodžiusio Pricer.lt pranešimo:
„Lidl“ buvo ir bus žemų kainų prekybos tinklas, todėl kasdien analizuojame produktų kainas konkurentų lentynose ir atitinkamai keičiame jas siekdami, jog mūsų klientai galėtų įsigyti prekes kuo žemesnėmis kainomis. Net jei tai reikėtų daryti kelis kartus per dieną. Sveikiname „Pricer“ radus būdą išlaikyti tą patį prekybos tinklą savo reitingo pirmoje vietoje. „Pricer“ jau yra buvęs įpareigotas tikslinti savo skelbiamą informaciją bei šalinti klaidas.“
Naujausi komentarai