Specializuotos alkoholio parduotuvės Lietuvoje užima tik apie 3 proc. mažmeninės alkoholio rinkos, tačiau prognozuojama, kad ši rinka turėtų didėti, nes sumažėjus vartotojų perkamajai galiai stengiamasi rinktis atsakingiau ir pinigus skirti patrauklesnei prekei.
Vis dėlto kaina vaidina irgi ne antraeili vaidmenį - tai rodo gėrimų išparduotuvės, kurių kaskart randasi vis naujų, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Centrinės gėrimų išparduotuvės pajamos pernai pasiekė 18 mln. litų ir buvo 80 proc. didesnės nei užpernai, kai jos buvo 10 mln. litų.
„Didžiausi konkurentai yra prekybos centrai. Jie greitai reaguoja į mūsų veiksmus ir sudaro didelę konkurenciją“, - dienraščiui nurodė išparduotuvės komercijos vadovas Jaroslavas Snarskis.
Naujausi komentarai