R. Masiulio teigimu, bendrovių bus ieškoma taip pat, kaip nuo šių metų gegužės pradedamam verslo skrydžiui į Londoną.
„Geriau pasinaudodami Europos Sąjungos parama ir išimtimis, sutvarkykime tas verslo kryptis, kurių trūksta, negu dėl kelių krypčių steigsime nacionalinį vežėją“, – antradienį Seime pareiškė R. Masiulis.
Apie nacionalinio vežėjo kūrimą R. Masiulio Seime klausė Biudžeto ir finansų komiteto narys „valstietis“ Juozas Varžgalys.
„Vienas Vilniaus meras jas grąžino, kitas panaikino, ar nemanoma dar diskutuoti, kad turėtume prestižines savo avialinijas“, – klausė jis ministro.
R. Masiulis vėliau BNS patikslino, kad su Europos Komisija turi būti suderinta galima valstybės parama Paryžiaus ir Miuncheno krypčių plėtrai.
„Bus skelbiamas konkursas ir avialinijos skraidys. Jeigu tie skrydžiai bus užkrauti pakankamai, tai valstybei net nereikės lėšų skirti, nes skrydžiai komerciškai atsipirks, o jeigu nebus pakankamai skrendančių, tai šiek tiek kainuos“, – BNS teigė ministras.
Pasak jo, konkursai galėtų būti skelbiami po pusantrų ar dviejų metų, o galbūt anksčiau, jeigu Lietuvai pavyktų ES įtikinti liberalizuoti reikalavimus oro vežėjams.
„Tikėtina, kad tokias išimtis gali pritaikyti“, – BNS sakė ministras.
R. Masiulio teigimu, per pastaruosius kelerius metus nė viena valstybė nėra įsteigusi nacionalinių oro vežėjų.
Pasak ministro, sąlygos į Lietuvą pritraukti investuotojus yra vienos geriausių, pavyzdžiui, pernai keleivių srautas vien Vilniaus oro uoste augo 30 proc.
Lietuvos oro uostų skelbtą konkursą verslo skrydžiams iš Vilniaus į Londono Sičio oro uostą pernai laimėjo Lenkijos oro bendrovė LOT. Šiam skrydžiui pirmą kartą Europoje bus pritaikyta rėmimo tvarka, o maksimali suma per metus neviršys 3 mln. eurų.
Skrydžiai vys kasdien nuo gegužės 1 dienos, o keleivius skraidins vienas moderniausių ir naujausių kompanijos orlaivių „Embraer ERJ-190“. Vasarą iš Vilniaus lėktuvas kils kiekvieną darbo dieną 6.30 val. ir 16.55 val., šeštadienį – 6.30 val., o sekmadienį – 16.55 val. Tuo metu iš Londono skrydžiai vyks darbo dienomis 9.35 val. ir 18.40 val., šeštadieniais ryte, o sekmadieniais vakare.
„LOT Polish Airlines“ generalinis direktorius Rafalas Milczarskis anksčiau teigė neabejojantis, kad skrydžiai turės milžinišką potencialią, nes tarp Lietuvos ir Jungtinės Karalystės keliauja beveik 1 mln. keleivių per metus.
Verslo skrydis reiškia patogų laiką ir patogų oro uostą.
Naujausi komentarai