Pasak direkcijos, vienoje intensyviausių magistralės vietų esančio tilto rekonstrukcija bus pradėta tik šalia pastačius laikiną tiltą.
„Mes nesiruošiame daryti jokių apylankų. (...) Mes esame numatę statyti laikiną tiltą“, – BNS teigė LAKD atstovė Jolita Orentaitė.
Kaišiadorių meras Šarūnas Čėsna taip pat teigė iš Susisiekimo ministerijos gavęs patikinimą, jog eismas automagistrale nebus nukreiptas per Karčiupio kaimą.
„Jie yra numatę laikiną tiltą ir bet kokiu atveju, kol nebus laikino tilto, tai srauto tikrai neleis per jokius Karčiupius ir niekur kitur, nes tai būtų savižudybė“, – BNS sakė Š. Čėsna.
Tuo metu Karčiupio kaimo gyventojai nerimauja, jog rekonstruojant tiltą eismo srautai iš automagistralės bus nukreipti per jų gyvenvietę ir joje esantį avarinės būklės tiltą. Dėl to jie kreipėsi į LAKD bei rajono savivaldybę.
Bijome, kad pro mūsų kaimą bus neoficialus apvažiavimas.
„Bijome, kad pro mūsų kaimą bus neoficialus apvažiavimas. O mes turime tokią problematišką vietą (tiltą per Kruną Puntuko gatvėje – BNS). Jis yra seniai sugriuvęs, jo taisymui nėra lėšų. Galvojame, kad jeigu per jį dar labiau padidėtų srautas, mes prarastume vos ne pagrindinį savo pravažiavimą (per upę – BNS)“, – BNS teigė Karčiupio kaimo bendruomenės „Marių krantas“ pirmininkė Rasa Stankienė.
Jos teigimu, LAKD gyventojus per mažai informuoja tiek apie planuojamą eismo srautų reguliavimą, tiek apie patį projektą.
Kelių direkcija dėl automagistralės Vilnius–Kaunas 87,3 kilometre, prie Kauno ir Kaišiadorių rajono ribos, esančio tilto per Kruną rekonstrukcijos bei laikino tilto statybų šiuo metu konsultuojasi su rinka, o rangovo konkursą ketina paskelbti 2024 metų pirmąjį ketvirtį.
Kiek kainuos projekto įgyvendinimas bei kada numatoma baigti darbus, LAKD nenurodė. Direkcijos teigimu, tiltą nuspręsta rekonstruoti dėl prastos jo būklės.
Naujausi komentarai