SGD terminalas didesnės įtakos nei Klaipėdos miesto gyventojams, nei uosto laivybai nedaro. Tiesa, ir laivų į šį terminalą atplaukia ne maždaug 30 žadėtų per metus, o gerokai mažiau.
Nei žuvų ištekliams, kaip žadėta, nes vamzdynai šildomi marių vandeniu, nei oro taršai SGD terminalas įtakos kol kas nedarė. Nebuvo nei papildomo triukšmo, nei kokio nors nemalonaus kvapo.
Nors terminalas veikia mažesnėmis apsukomis nei tikėtasi, saugumo standartus jis išlaiko. Neseniai paskelbta, kad bendrovė „Lietuvos dujų tiekimas“ paskelbė konkursą apdrausti visus SGD terminalo veiklos veiksmus, įskaitant SGD krovos ir išdujinimo paslaugą.
SGD terminalas bus draudžiamas nuo aplinkos teršimo, rangovų ir kitų su terminalo veikla susijusių asmenų veiksmų, trečiųjų asmenų veiklos.
SGD terminalo veiklos draudimo suma ne mažesnė kaip 10 milijonų eurų vienam draudžiam įvykiui. Šis draudimas apima ne tik SGD terminalo veiklą Klaipėdos uoste, bet ir į jį gabenama produktą SGD dujas.
Jei SGD terminale kas nors įvyktų ir jis užterštų aplinką ar sukeltų kitus nepageidaujamus įvykius per 72 valandas, iš tos draudimo sumos būtų dengiami visi draudiminiai atvejai.
Nauja SGD terminalo draudimo sąlyga įsigalios nuo 2018 m. vasario pradžios. Šiuo metu terminalas taip pat turi panašią draudimo sutartį.
Naujausi komentarai