SAS grupės pirmojo ketvirčio einamosios pajamos siekė 3,75 mln. litų (11,357 mln. Švedijos kronų), t.y. 8,5 proc. mažiau nei 2008 metų sausio – kovo mėnesiais. Pirmojo šių metų ketvirčio rezultatas buvo neigiamas ir sudarė 309,57 mln. litų (934 mln. Švedijos kronų) nuostolį.
SAS grupė 2009 metų I ketvirtį skraidino 5,7 mln. keleivių.
„Per pirmąjį 2009 metų ketvirtį pasaulinė ekonomika ir toliau sparčiai lėtėjo. Šiuo metu aviacijos pramonėje įmonių pelningumas ir keleivių srautas mažėja, dėl to daugelis kompanijų patiria nuostolių. Tai – globalios recesijos rezultatas”, - teigė SAS grupės prezidentas Mats Jansson.
Jo teigimu, per pirmąjį šių metų ketvirtį SAS pervežė mažiau keleivių, tačiau padidėjo kompanijos pajamos. Šiandieninėje rinkoje kompanijos pajamų stabilizavimas reiškia, kad įmonė turi ypač stiprų prekės ženklą ir lojalius klientus, kurie vertina jos produktus. Taip pat labai džiaugiamės, kad sėkmingai įgyvendinamos SAS grupės atskiros naujosios strateginės programos dalys”.
Nauja akcijų emisija, kuri sudaro kiek daugiau nei 1,99 mlrd. litų (6 mlrd. Švedijos kronų) buvo išleista balandį. Tai, kad emisija, kuri yra pagrindinė SAS strategijos dalis, buvo viršyta 24,2 proc. aiškiai rodo, kad rinka ir SAS savininkai pasitiki naująja strategine kryptimi. Įgyvendinus SAS strategijos programą, kompanija turės efektyvesnį organizacijos valdymą, kuris palengvins sprendimų priėmimą ir vykdymą.
SAS strategijos programos įgyvendinimas prasidėjo vasario mėnesį ir vyksta kaip planuota. Per pirmąjį šių metų ketvirtį apie 500 darbuotojų turėjo palikti SAS grupę. Šie sprendimai priimami remiantis minėta strategija ir yra būtini tam, kad užtikrintų ilgalaikį SAS grupės pelningumą. Nuo balandžio mėnesio buvo atsisakyta 8 lėktuvų, o iki 2009 m. spalio mėnesio lėktuvų parkas bus sumažintas 18 orlaivių iš 21 numatyto.
„Mes pritaikome savo pajėgumus prie sumažėjusios paklausos, taip pat atsisakome nepelningų krypčių ir rinkos dalių”, - teigia SAS grupės prezidentas Mats Jansson.
SAS punktualumas per pirmąjį 2009 metais ketvirtį buvo vienas iš geriausių Europoje, ir klientų apklausos rodo, kad keleivių pasitenkinimas padidėjo.
Naujausi komentarai