Prekybos sektorius, anot idėjas ir produktus jam kuriančių ir adaptuojančių verslininkų, yra vienas novatoriškiausių pagal informacinių technologijų naudojimą, nors pirkėjai to tikriausiai nė nepastebi.
2008-aisiais į apsipirkimo alternatyvą investavo prekybos tinklas „Iki“, įdiegęs savitarnos kasas. Nuo 2009-ųjų jos veikia „Maximos“ ir nuo pernai „Rimi“ parduotuvėse. Žmonėms savitarnos kasos patinka, šiose kasose perka vidutiniškai bent ketvirtadalis į parduotuvę atėjusių pirkėjų.
Anot prekybininkų, savitarnos kasos ne tik vertinamos pirkėjų, bet ir greitai atsiperka, be to, nereikia sukti galvos dėl darbuotojų, jų trūkstant rinkoje. O ir apgauti šias kasas sunkiai įmanoma, visos klaidos ir manipuliacijos fiksuojamos.
Išsamiau apie savitarnos kasas – įraše.
Naujausi komentarai