Nuo šių metų spalio 27 d. "Sodros" Kauno skyriuje pradėjo veikti bendrasis informacijos telefonas – 8 700 70 080. Visi paskambinę šiuo telefono numeriu gaus išsamią ir kvalifikuotą konsultaciją valstybinio socialinio draudimo klausimais.
Bendruoju telefonu siekiama įdiegti vieno langelio principą aptarnaujant klientus telefonu (sekretorės funkcija). Anksčiau klientai, norėdami susisiekti su kuriuo nors skyriaus specialistu, turėdavo skambinti įvairiais telefonų numeriais, o dabar skambučiai į fiksuotojo ryšio telefonus nukreipiami į "Sodros" informavimo centrą, kuris informaciją teikia bendruoju informacijos telefonu.
Informavimo centro konsultantai teikia informaciją apie pašalpas, pensijas, kitas išmokas ir visais socialinio draudimo klausimais. Prireikus konsultantas pats sujungia su reikiamu pageidaujamo skyriaus specialistu. Bendruoju telefonu siekiama tinkamai paskirstyti skambučių srautą, sudaryti visiems klientams galimybę prisiskambinti ir gauti kvalifikuotą konsultaciją, išvengti atvejų, kai asmenys, ieškodami atsakymo į klausimą, priversti keletą kartų rinkti skirtingus telefono numerius.
Informacija bendruoju telefonu teikiama kiekvieną darbo dieną nuo 8 iki 20 val., be pietų pertraukos. Konsultantai gali perskambinti klientams, jei prireiks patikslinti atsakymą, ne vėliau kaip kitą darbo dieną, arba atsiųsti elektroninį laišką.
Skambučio kaina
Skambinant bendruoju numeriu iš "Teo" tinklo, sujungimo mokestis – 14 centų, minutės kaina – 19 centų, skambinant iš kitų tinklų – pagal mokėjimo planą. Konsultacija nemokama.
Naujausi komentarai