„Viešųjų finansų valdymas ir naudojimo efektyvumas yra kiekvienam iš mūsų aktualus klausimas, nes su tuo susiduriame kasdien – mokame mokesčius, naudojamės viešosiomis paslaugomis. Tikimės, kad šis konkursas paskatins studentus aktyviau domėtis, analizuoti bei vertinti viešųjų finansų valdymo Lietuvoje procesus, tokiu būdu prisidedant prie didesnio finansinio raštingumo, lėšų valdymo efektyvumo bei naudos visuomenei“, – sako finansų ministrė Gintarė Skaistė.
Mokslo darbų registracija vyks iki rugsėjo 30 d. Konkurse gali dalyvauti aukštųjų mokyklų (universitetų ir kolegijų) studentai, apgynę universitetinio bakalauro, profesinio bakalauro ar magistro darbus, kuriuose nagrinėjamos viešųjų finansų temos, pavyzdžiui, valstybės piniginių išteklių valdymas Lietuvoje arba Lietuvoje ir kitose Europos Sąjungos valstybėse, valstybės piniginių išlaidų valdymo efektyvumas, tikslingumas, nauda Lietuvos ekonomikai ir visuomenei, kuriama pridėtine vertė, atskaitomybė.
Tikimės, kad šis konkursas paskatins studentus aktyviau domėtis, analizuoti bei vertinti viešųjų finansų valdymo Lietuvoje procesus.
Konkurso nugalėtojai pasidalys piniginių premijų prizinį fondą, kurį sudaro devyni praėjusių metų vidutiniai darbo užmokesčiai.
Iš viso piniginėmis premijomis numatoma apdovanoti šešis mokslo darbų autorius – du magistro, du universitetinio bakalauro ir du profesinio bakalauro darbo autorius bei jų vadovus.
Kiekvienoje kategorijoje už pirmą vietą bus skiriama 2 VDU piniginė premija, už antrą vietą – 1 VDU piniginė premija (studentui bus skiriama 70 proc. piniginės premijos, darbo vadovui – 30 proc.).
Studentų darbai bus vertinami pagal šiuos kriterijus: baigiamojo darbo atitikimas viešųjų finansų valdymo temai; mokslo darbo aktualumas ir naujumas, praktinis išvadų pritaikomumas; baigiamojo darbo struktūra, jame naudoto tyrimo duomenų analizės kokybė, literatūra; išvadų ir pasiūlymų pagrįstumas.
Darbus vertins finansų ministro įsakymu sudaryta komisija.
Konkurso nuostatus galite rasti lietuvosfinansai.lt svetainėje.
Naujausi komentarai