Kaip BNS teigė Eglė Kučinskaitė, automatinis sutarčių pratęsimas numatytas kodekse, jo pataisas praėjusią savaitę priėmė Seimas ir jas jau pasirašė Lietuvos prezidentas.
„Pats kodeksas numato, kad sutartys pratęsiamos automatiškai, papildomai su vežėjais LTSA jų tęsti nereikia“, – sakė E. Kučinskaitė.
LTSA duomenimis, praėjusių metų pabaigoje Lietuvoje buvo 260 tolimojo susisiekimo maršrutų, kuriuos aptarnavo 35 įmonės, su jomis kas penkerius metus būdavo pratęsiamos sutartys. Dabartinės administracijos ir bendrovių sutartys baigėsi kovo pabaigoje, o kodekso pataisose numatytos sąlygos įsigalioja nuo liepos.
E. Kučinskaitė teigia, kad nuo balandžio iki liepos galios ir visos keleiviams numatytos lengvatos.
„Žmonėms su negalia, senjorams, studentams, mokiniams – viskas galios“, – BNS sakė E. Kučinskaitė.
Kelių transporto kodekso pataisų, numatančių tolimojo susisiekimo autobusais rinkos pertvarkymą, prireikė norint atverti paprastesnes galimybes į rinką patekti naujiems vežėjams, jos įveda naujus reikalavimus tarpmiestinius maršrutus aptarnaujantiems vežėjams, o rinkos senbuviams numato pusantrų metų pereinamąjį laikotarpį prisitaikyti prie pokyčių.
Reformos rinkoje prireikė Konkurencijos tarybai paskelbus, kad šiame versle trūksta konkurencijos.
Naujausi komentarai