Apie svarbiausias detales pasakoja dizainerė, „ADF studijos“ vadovė Rūta Čekaitė.
– Kokie turėtų būti pirmieji žingsniai, formuojant internetinį įvaizdį?
– Dažnai tenka sutikti jaunus kūrėjus, verslininkus, kurie puikiai atlieka savo darbą, tačiau negali atsakyti į svarbiausius klausimus, tokius kaip: koks jų konkurencinis pranašumas ir koks yra jų įvaizdis. Tai be galo svarbu, siekiant išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Todėl mano nuoširdus patarimas – pradėkite formuoti savo įvaizdį nuo mažų žingsnelių. Pirmiausia, gerai apsvarstykite, kokią žinią norite siųsti savo klientams, ką norite jiems pasakyti ir kodėl verta rinktis būtent jus. Perteikite savo filosofiją, suformuokite aiškią, pergalingą prekės ženklo pozicionavimo žinutę, šūkį ir pradėkite jį viešinti. Pavyzdžiui, savo interneto svetainėje patalpinkite šią informaciją matomiausioje vietoje – tituliniame puslapyje. Tačiau, jeigu neturite internetinės svetainės, puikus variantas reklamai – vizitinė kortelė. Visa tai, gali būti, yra atsakymas į jūsų prekės ar paslaugos ieškančio kliento klausimą – „ką rinktis?“. Taip pat, neabejotinai, padidinsite galimybę tapti kliento pasirinkimu. Tačiau, nepamirškite – svarbiausia, kad žinia būtų natūrali, nesuvaidinta ir nenukopijuota. Šiais laikais tiek daug netikrumo, nenatūralumo, kad nuoširdumas jau tampa išskirtiniu bruožu. Skubu priminti, kad laikas yra labai brangus. Tad, kuo greičiau pradėsite formuoti savo įvaizdį, identitetą, tuo ryškesnis ir atpažįstamesnis jis taps po kelerių metų. Jeigu galite, pradėkite savo įvaizdį kurti jau šiandien.
Svarbiausia, kad žinia būtų natūrali, nesuvaidinta ir nenukopijuota. Šiais laikais nuoširdumas tampa išskirtiniu bruožu.
– Kokia yra pagrindinė startuolių problema? Kodėl kai kuriems nepavyksta pasiekti savo tikslų?
Paprastai, verslo pradžia nebūna labai aiški ir lengva. Tai, finansiškai ir emociškai daug jėgų reikalaujantis procesas. Ir mes tai suprantame! Visas vertingas mintis ir idėjas reikia lyg mozaiką sudėti taip, kad gimtų geras rezultatas. Kalbant apie firminį stilių, dažnai pasitaiko, kad naujai susikūrusios įmonės, neturėdamos savo įvaizdžio, bando mažas „copy paste“ gudrybes, kopijuojant savo konkurentų, partnerių įvaizdžius. Pavyzdžiui, mes dažnai sulaukiame prašymo sukurti nepriekaištingą, madingą interneto svetainės dizainą ar logotipą, tačiau, kaip vėliau išsiaiškiname, šios „kopijos“ neturi nieko bendro su konkrečios įmonės vertybėmis ir tikslais. To jokiu būdu negalima pateisinti, nes interneto svetainė akimirksniu išduoda netikrumą, nenuoširdumą ir apsimestinį įvaizdį, kuris vėliau tampa vis sunkesne našta, palaikant ir auginant nukopijuotą idėją.
– Dažnas startuolis baiminasi, kad profesionalų paslaugos yra brangios. Tai yra mitas ar tiesa?
– Taip teigia ne tik pradedantieji. Taip, tai tiesa – kokybiškos dizainerių paslaugos yra brangios. Tačiau, ar žinodami, kad visi investuoti pinigai ne tik atsipirks, bet ir sugrįš pelno pavidalu manysite tą patį? Net, jei žengiate pačius pirmuosius žingsnius, pristatydami savo veiklą ir neturite didelio biudžeto interneto svetainei, siūlau nenusiminti ir būtinai aptarti visas galimybes, su šias paslaugas teikiančiu dizaineriu ar įmone. Dėmesinga ir kūrybinga kompanija jums pasiūlys ne brangų sprendimą, o kūrybiškai pažvelgus į projektą ir išgryninus tikslus, atsiras galimybė pasiekti puikių rezultatų. Savo darbe vadovaujamės taisykle – ne tik pradžiuginti klientą puikiu rezultatu, bet ir motyvuoti siekti daugiau. Kartais nutinka taip, kad mes tikime savo klientu labiau, nei jis pats savimi.
– Galbūt susidomėję klientų vizija, misija, tampate partneriais?
– Be galo smagu dirbti ir bendradarbiauti su tais, kurie siekia didelių tikslų. Su malonumu prisimename projektą „Forum One“, kurio dalimi buvome ir mes. Sukūrėme interneto svetainės dizainą, skirtą didžiausiai verslo ir lyderystės konferencijai Vidurio Europoje. Vėliau prisidėjome prie „No limits“ seminaro įvaiZdžio kūrimo, kuriame dalyvavo tokios žvaigždės kaip Nikas Vujičičius (Nick Vujicic). Kalbant apie remiamus projektus, didžiuojamės dar šiais metais startavusiu bendru „ADF studijos“ ir „Teatro fabriko“, veikiančio prie Nacionalinio Kauno dramos teatro, projektu.
Viskas prasidėjo nuo elektroninio laiško, kuriame buvo prašoma prisidėti prie jaunųjų menininkų saviraiškos ir sukurti „Teatro fabriko“ tinklalapio dizainą. Panašaus pobūdžio laiškų gauname išties daug, bet šis mus palietė asmeniškai – pataikė į mūsų vertybių dešimtuką. „ADF studija“ yra socialiai atsakinga, todėl mielai prisijungėme prie projekto, skirto jauniesiems menininkams. Šiandien džiaugiamės savo pasirinkimu ir tikime, kad šis projektas jaunajai menininkų kartai bus ne tik reikalingas, bet ir naudingas.
Taip pat savo dizaino sprendimais remiame tokius projektus kaip „Gyvos moterys“, ši grupė vienija virš 20 tūkstančių moterų. Projekto tikslas – padėti moterims tapti „gyvomis”, „pražysti” – pamilti save, priimti visas savo charakterio, jausmų ir emocijų spalvas, įkvėpti viena kitą ir padėti siekiant tikslų. Tikime, kad mūsų pastangos ir laikas nėra sugaišinamas veltui, gauname puikių atsiliepimų, įkvepiančių sėkmės istorijų, kurios mus motyvuoja siekti dar didesnių bendrų tikslų.
Naujausi komentarai