Pereiti į pagrindinį turinį

„Topo centras“ sklaido pesimistines prognozes

2009-08-04 21:29
„Topo centras“ sklaido pesimistines prognozes
„Topo centras“ sklaido pesimistines prognozes / Kęstučio Vanago (BFL) nuotr.

Pasklidus žiniai, kad kai kurios IT ir buitine technika prekiaujančios įmonės, susidūrusios su finansiniais sunkumais, nebegali užtikrinti pakankamo prekių asortimento ir kokybiško garantinio aptarnavimo, buitinės technikos ir elektronikos prekybos lyderis „Topo centras“ pasisako už optimistiškesnę prognozę ir siūlo racionalius sprendimus. 

Serviso paslauga - visiems pirkėjams

Pirkėjų, įsigijusių prekes iš įmonių, kurios dėl tam tikrų priežasčių nutraukė veiklą, tarpe atsiradusi panika paskatino prekybos tinklą „Topo centras“ pagelbėti į nežinią papuolusiems pirkėjams.

„Sugedus bet kokiai namų technikai: šaldytuvui, kompiuteriui, televizoriui ar fotoaparatui, pirkėjai gali drąsiai kreiptis pas mus. Mūsų tinklo parduotuvėse veikiantys klientų aptarnavimo centrai pirkėjams suteiks visą informaciją ir pasirūpins, kad sugedęs prietaisas būtų kaip įmanoma greičiau sutaisytas, o klientams tereiks pateikti įprastus prekės pirkimo dokumentus, - sakė „Topo centro“ generalinis direktorius Č. Steigvila. - Suprantame pirkėjų nerimą dėl susidariusios situacijos ir jaučiame pareigą stabilizuoti situaciją paslaugų rinkoje.”
 
Nemažina pasirinkimo

Platų prekybos tinklo „Topo centras“ prekių asortimentą užtikrina stabilus bendradarbiavimas su patikimais tiekėjais. Šiandien įmonė aktyviai dirba su 180 kompanijų, tiekiančių techniką į parduotuves. Prekių asortimento atnaujinimas – viena iš privalomų sąlygų.

„Nenorime ir negalime sustoti. Žmonės jau įprato lentynose matyti naujausius ir pažangiausius prietaisus, todėl mes turime atsivežti į Lietuvą pačią moderniausią namų techniką,” - kalbėjo Č. Steigvila.

Lietuviai renkasi produktai ir paslaugas „gyvai“

Elektroninių parduotuvių vystymuisi Lietuvoje dabar itin palankus metas, tačiau realiai besinaudojančių jų paslaugomis kol kas yra itin mažai. Reta kuri gali garantuoti, kad nurodyta kataloge prekė iš ties jau yra Lietuvoje. Didžioji dalis tokių parduotuvių neturi stabilaus finansinio pagrindo, nes yra tiesiogiai priklausomos nuo rinkos svyravimų. Tikėtina, kad  ateityje gali kilti problemų norint grąžinti techniką ar gauti garantinį servisą.

„Šiandien elektroninės parduotuvės Lietuvoje dar neįgijo pirkėjų pasitikėjimo, jos nelabai gali užtikrinti kokybiškas paslaugas.” - savo nuomonę išdėstė Č. Steigvila.
Klaidinga būtų teigti, kad pirkėjai masiškai eina į buitinės technikos parduotuves tik apsidairyti, o viską perka internetu.    „Vis tik dauguma lietuvių nėra linkę pirkti „katės maiše“ – jie nori matyti, pačiupinėti perkamą prekę, išbandyti ir gauti kuo daugiau informacijos. Šias visas paslaugas jie ir gauna mūsų prekybos tinkle.“ – aiškino direktorius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų