Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: vaikams batus perkantys tėvai ieško geriausio kainos ir kokybės santykio

2015-08-18 07:05
DMN inf.
Tyrimas: vaikams batus perkantys tėvai ieško geriausio kainos ir kokybės santykio
Tyrimas: vaikams batus perkantys tėvai ieško geriausio kainos ir kokybės santykio / Shutterstock nuotr.

Dauguma tėvų per metus savo vaikams nuperka maždaug penkias poras batų, už kiekvieną porą mokėdami kelias dešimtis eurų. Tai atskleidė bendrovės „Deichmann avalynė“ užsakymu tyrimų kompanijos „Synopticom“ šių metų kovą atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 300 tėvų, auginančių vaikus nuo vienerių iki 10 metų. Ji taip pat parodė, jog lietuviams svarbiausia, kad vaikiška avalynė būtų patvari ir nebrangi, o konkretūs prekių ženklai nėra labai aktualūs.

Vaikus auginančių šeimų tyrimas atskleidė, kad vasara – tai tas metas, kai vaikams perkama daugiausiai porų batų. Šiuo metų laiku 63 proc. tėvų vaikams perka dvi poras batų, 25 proc. – tris ir daugiau porų batų. Kitais sezonais daugiau kaip pusė apklaustųjų vaikams perka po vieną porą batų.

Vaikams tinkamų batų dažniausiai ieškoma avalynės parduotuvėse, jas renkasi 47 proc. tėvų. 19 proc. traukia į specializuotas vaikų prekių parduotuves, 13 proc. avalynę vaikams perka interneto parduotuvėse ar iš kitų tėvų, kuriuos randa interneto forumuose. Beje, įdomu tai, kad avalynės specializuotuose vaikų prekių parduotuvėse dažniau ieško vyrai nei moterys. Tikriausiai jie tikisi, kad tokiose parduotuvėse gaus išsamesnės informacijos ir daugiau patarimų.

Tyrimas taip pat atskleidė, kad dauguma tėvų, rinkdami batus savo vaikams, stengiasi neišlaidauti. Daugiau kaip pusė tėvų nurodė vienai vaikiškų batų porai skiriantys 20–40 eurų, 23 proc. – iki 20 eurų. 15 proc. tėvų vaikiškos avalynės porai išleidžia 40–70 eurų, o tokių, kurie skirtų dar daugiau pinigų yra mažiau nei 10 proc. Apklausa parodė, kad didesnes pinigų sumas vaikiškiems batams yra linkę skirti vyrai, taip pat vyresni – 40–50 metų amžiaus – respondentai.

Į klausimą, kokiais kriterijais vadovaujasi tėvai pirkdami batus vaikams, devyni iš dešimties nurodė kainą ir kokybę. Prekės ženklas ar mados tendencijos rūpėjo gerokai mažesniam tėvų skaičiui. Renkantis avalynę vaikams, svarbiausia, kad ši būtų lengva ir pagaminta iš natūralių medžiagų. Tėvai taip pat įvardija mažiau svarbius kriterijus – išvaizdą bei patogumą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų