Prekybos tinklų gaminama produkcija atsiduria dažno pirkėjo krepšelyje. Tai patvirtina prekybos tinklo „IKI“ atlikta pirkėjų apklausa. Pastaroji atkleidė, kad dažnai arba kartą per savaitę jau paruoštus maisto gaminius perka net du trečdaliai tautiečių. Dažniausiai gaminiai perkami nespėjus pasigaminti pačiam.
Apklausoje dalyvavusieji išskyrė keletą priežasčių, lemiančių jau pagamintų gaminių pasirinkimą. Ketvirtadalis nurodė, kad šiuos gaminius perka nespėjus pasigaminti pačiam, maždaug kas penktas respondentas – norėdamas greitai užkąsti. Nespėjęs papietauti – maždaug kas septintas, o pritrūkus minčių, ką gaminti – kas dešimtas. Taip pat respondentai paminėjo, jog perka prekybos tinklų gaminius vaikams, nes jie lengvai paruošiami.
„Priežasčių, lemiančių pagamintos produkcijos pasirinkimą, įvairovė tik patvirtina, kad tokie gaminiai tampa išeitimi daugeliu atvejų – ir nespėjus pasigaminti, ir skubant ar laukiant svečių namuose“, – kalba „IKI“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis. Apklausa parodė, kad vos 12 proc. apklausoje dalyvavusiųjų neperka prekybos tinklų gaminamos produkcijos.
Anot Andriaus Peraičio, atsižvelgiant į nuolat augančią tokių patiekalų paklausą, produkcijos asortimentas yra nuolat plečiamas: „Tad prekybos tinkle gaminama produkcija – ne tik mišrainės, kaip kartais dar manoma. Reaguojame į besikeičiančius pirkėjų įpročius ir kaskart jiems pasiūlome ne tik tradicinių, bet ir gurmaniškų patiekalų.“
Paprašius įvardinti mėgstamiausius prekybos tinklo „IKI“ gaminamus gaminius, respondentai iš konditerijos gaminių dažniausiai minėjo tiramisu pyragą ir desertą panna cotta su avietėmis. Iš kulinarijos gaminių labiausiai pirkėjų mėgstami – perlinio kuskuso salotos su vyšniniais pomidorais ir feta bei moliūgų apkepas su pelėsiniu sūriu.
Tyrimas buvo atliktas prekybos tinklo „IKI“ parduotuvėse 11-oje miestų. Apklausoje dalyvavo 13604 Lietuvos gyventojai, kurių amžius 18 metų ir vyresni.
Naujausi komentarai