„Kuriant geresnes sąlygas eksporto galimybėms Klaipėdos uoste vienas iš svarbių faktorių yra investicijos į infrastruktūrą. Pernai buvo pagilinta dalis uosto įplaukos kanalo iki 15 m, o šiemet užbaigtos gilinti iki 15,5 m uosto prieigos atviroje jūroje jau duoda rezultatų – laivai uoste jau gali būti pakraunami daugiau. Netrukus prasidės parengiamieji darbai Malkų įlankoje, o mūsų tikslas – didžiojoje akvatorijos dalyje turėti 17 m“, – pabrėžė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Investicijos didina uosto konkurencingumą, sudaro dar geresnes sąlygas krovinių srautams judėti per uostą. Pernai Klaipėdos uostas pasiekė rekordinę krovinių apyvartą – 38,5 mln. t, o šiemet krovinių kreivė taip pat kyla aukštyn – per keturis mėnesius perkrauta 13,29 mln. t, tai yra 9,1 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
Naujausi komentarai