Pradėto rengti uosto bendrojo plano probleminių taškų studija sulaukė skirtingų uosto ir miesto atstovų vertinimo.
Ketvirtadienį vykusiame Klaipėdos jūrų uosto tarybos posėdyje analizuotos uosto techninio potencialo, laivybos kanalo, privažiavimo kelių, kultūros, urbanistinės, oro taršos ir triukšmo ir kitos problemos.
Uostininkai, jau patyrę gyventojų nepasitenkinimą dėl triukšmo ir taršos šiaurinėje uosto dalyje, bijo, kad problemų neatsirastų ir pietinėje dalyje. Kaip pastebėjo Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Vaidotas Šileika, taip gali atsitikti, nes kai kuriose vietose kairėje Minijos gatvės pusėje suplanuoti gyvenamieji kvartalai.
Miestas artėja prie uosto ir ateityje gali kilti panašių nepasitenkinimų kaip dabar Švyturio gatvėje.
Išryškėjo ir skirtingi uosto bei miesto požiūriai dėl uosto apkrovimo, Smiltynės vystymo, keltų, netgi vandens autobuso, kuris, manoma, ateityje galėtų kursuoti Klaipėdos uosto akvatorijoje.
Naujausi komentarai