Kaip nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale esančiuose dokumentuose, ketinama pirkti vaizdo klipų, situacinių paveikslėlių, reklaminių skydelių, lankstinukų ir skrajučių, socialinių renginių ir iniciatyvų, „Facebook“ strategijos vystymo, plakatų ir kitų priemonių kūrimo paslaugų.
Teigiama, kad komunikacijos kampanija turėtų būti grindžiama trimis aspektais: sąnaudomis ir nuostoliais, atsirandančiais dėl šešėlinės ekonomikos, ji turi skatinti suvokimą, kad mokesčiai yra pagrindinis valstybės pajamų šaltinis, kuriuo finansuojamos viešosios paslaugos bei būti paremta teigiamomis paskatomis (pavyzdžiui, priminti apie progą ekonominės veiklos dalyviams deklaruoti pamirštas pajamas be jokių baudų ar delspinigių).
Anot dokumentų, tikslinė kampanijos auditorija yra šalies gyventojai nuo 16 iki 74 metų, tačiau kai kurios priemonės gali būti skirtos ir konkretiems auditorijų segmentams: 26-35 metų amžiaus statybos, automobilių remonto ir statybų sektoriaus darbuotojams, verslo savininkams ir darbdaviams, 16-25 metų amžiaus gyventojų grupei ir užsienyje gyvenantiems lietuviams.
Naujausi komentarai