Sistema gerokai palengvins kreipimąsi į atsakingas institucijas, sako Vartotojų teisių apsaugos tarnybos vadovas.
„Ko visi dabar siekiame – spręsti ginčus neidami į įvairias institucijas, o tiesiog atsisėdę prie kompiuterio. Neseniai startavusi Vartotojų teisių informacinė sistema leidžia būtent tai padaryti – pateikti skundą ar prašymą, pasiteiravimą elektroniniu būdu ir pati sistema paskiria jį institucijai, kuri atsakinga už to ginčo sprendimą. [...] Vartotojui nebereikia galvoti, analizuoti, kur reikia kreiptis – sistema veikia vieno langelio principu“, – pasakoja Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius Julius Pagojus.
Pasak jo, fiziškai kreiptis į institucijas prireiktų nebent tuo atveju, kai pateikus pirminį prašymą ar skundą po to dar reikėtų kaip įrodymą pateikti prekę.
Naujausi komentarai