„Kai Vyriausybė priėmė sprendimą paskelbti karantiną, jau kitomis dienomis viešojoje erdvėje pasipylė komentarų. Kai kurie verslininkai, kai kurie atsakingi verslai sakė: „Mes darysime viską, kad atsiskaitytume su savo tiekėjais, darysime viską, kad išlaikytume darbuotojus ir t. t.“. (...) Komunikacija kai kurių įmonių su tiekėjais buvo tokia, (...) kad (paskelbus karantiną. – ELTA) stabdome vienašališkai visus mokėjimus savo tiekėjams. Tas privertė mus sunerimti“, – „Verslios Lietuvos“ nuotolinės spaudos konferencijos metu sakė viceministras.
Jis pažymėjo, kad karantino paskelbimas bendrovių neatleidžia jų nuo įsipareigojimų vykdymo.
„Karantino paskelbimas dar tikrai neatleidžia įmonių nuo savo įsipareigojimų vykdymo, tai yra faktas. Aišku, kiekvienos įmonės situacija yra individuali (...), aplinkybės yra įvairiausios“, – sakė M. Skuodis.
M. Skuodis teigė, kad įmonėms vertėtų individualiai komunikuoti su savo tiekėjais ir taip ieškoti geriausių situacijos sprendimo būdų.
„Svarbu yra ir tai, kad draudimas prekiauti nėra absoliutus. Įmonės, kurios turi elektronines parduotuves, šitame segmente tikrai verslas plečiasi dideliais tempais. (...) Kas yra svarbu, kad, jei įmonės komunikuotų su savo tiekėjais individualiai ir argumentuotų: „Mes susidūrėme su sunkumais, gal galime išdėlioti mokėjimus“, būtų viena“, – teigė jis.
Pasak ekonomikos ir inovacijų viceministro, reputacijos ir socialinės atsakomybės svarba įmonėms tampa vis aktualesniu dalyku.
„Tai yra labai pozityviai besikeičiantis verslo brandos lygis. Vienų įmonių savininkai būtent akcentuoja, kad (...) mokėjimai, atsiskaitymai su klientais net ir sudėtingomis sąlygomis (...) yra prioritetas, nes visgi krizė pasibaigs, o reputacija yra ilgalaikis dalykas“, – sakė M. Skuodis.
Naujausi komentarai