Pasak ministerijos, taip bus atstatytas dar krizės metu iki 1,86 mln. eurų sumažintas finansavimas vidaus vandens kelių priežiūrai.
„Vidaus vandens kelių direkcija, gavusi papildomą finansavimą, pašalins dalį seklumų, kurios susidarė Nemune per daugelį metų neužtikrinus pakankamo finansavimo. Atlikti darbai taip pat padidins laivybos saugą vidaus vandens keliuose“, – pranešime sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Ministerijos teigimu, laivybos sezono metu, ypač vasarą nukritus vandens lygiui, upės gylis laivybai tampa nepakankamas, todėl vidaus vandens transportas nesulaukia didesnio verslo susidomėjimo krovinius plukdyti baržomis.
Iki 2023 metų numatoma modernizuoti Nemuno upės ruožą nuo Kauno iki Atmatos upės žiočių, užtikrinant reikiamą jo gylį ir plotį bei pagerinant sąlygas laivybai. Projektas, kurio vertė – 28,3 mln. eurų, susisiekimo ministro įsakymu įtrauktas į Europos Sąjungos investicijomis finansuojamų projektų sąrašą.
Potencialių krovinių vežėjų apklausa rodo, kad jau iškart įgyvendinus projektą krovinių vežimo vandens transportu paklausa per metus sudarys apie 300 tūkst. tonų per metus.
Naujausi komentarai