Švedijos drabužių tinklui H&M pradėjus dirbti Lietuvoje, analitikai jau skaičiuoja "Aprangos" prarastas pajamas dviejuose svarbiausiuose pardavimo segmentuose. "Apranga" padėties nedramatizuoja, tačiau neslepia, kad konkurento atėjimą jaučia.
Skaičiuojama, kad H&M Baltijos šalyse valdomos parduotuvės jau užima 28,6 tūkst. kvadratinių metrų plotą, kai "Aprangos" parduotuvės - 70,4 tūkst. kvadratinių metrų, rašo "Verslo žinios".
"Aš tik galiu pripažinti, kad pastaruosius pusantrų metų dėl stiprios H&M plėtros vyksta jaunimo drabužių segmento Baltijos šalyse persiskirstymas, persidalijimas ar vadinkite tai kaip norite. Šių metų pabaigoje jie turės 12-13 proc. šios rinkos ir akivaizdu, tas jų augimas negali ateiti iš niekur. Taip, iš jų pradės pirkti žmonės, iki šiol drabužius pirkę užsienyje, turguose, gal nueis ir dalis mūsų klientų. Tačiau kol kas aš nematau, kad mūsų jaunimo segmento rezultatai prastėtų - priešingai, jie auga, ir dviženkliu dydžiu, tai yra geras rezultatas", - sakė "Aprangos" vadovas Rimantas Perveneckas.
H&M viešųjų ryšių atstovė Baltijos šalims ir Suomijai Tiina Miettinen (Tina Mietinen) sakė, kad H&M yra patenkinta pirmųjų Lietuvoje atidarytų parduotuvių rezultatais. Į diskusijas apie H&M atėjimo poveikį "Aprangos" jaunimo segmento pardavimams ji nesileido.
Naujausi komentarai