Anot jo, susisiekimo ministras prašo nepriiminėti jokių sprendimų ir nevykti į darbą iki rugpjūčio 31 dienos.
„Šituo įsakymu kokį sprendimą ministras priėmė – tai yra paankstinti atleidimą. Tai faktinis atleidimas bus rugpjūčio 31 dieną, tačiau nuo liepos 3 dienos faktiškai kaip ir netęsiu pareigų“, – žurnalistams penktadienį sakė V. Andrejevas.
„Dar vienu punktu ko prašo ministras – kad nepriiminėčiau jokių sprendimu ir nevykčiau į darbą iki rugpjūčio 31 dienos“, – pridūrė jis.
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius penktadienį surengtoje spaudos konferencijoje taip pat aiškino, kad Kelių direkcijos vadovo atleidimo diena yra numatyta rugsėjo 1-ąją, „tik faktinis atleidimas nuo šios dienos“.
V. Andrejevas sako, kad ministro pasirašytą įsakymą suprasti yra sunku.
„Man pačiam painu suprasti, kas yra įsakyme parašyta, nes kai kurie punktai prieštarauja vieni kitiems, bet taip yra parašyta“, – sakė jis.
Man pačiam painu suprasti, kas yra įsakyme parašyta, nes kai kurie punktai prieštarauja vieni kitiems, bet taip yra parašyta.
Atleidžiamas vadovas sako, kad jam alga bus mokama iki rugpjūčio 31 dienos, taip pat bus išmokėta dviejų mėnesių išeitinė kompensacija.
Be to, jis sakė, kad su ministru J. Narkevičiumi apie Kelių direkcijos veiklą nebendravo nuo vasario. Jis penktadienį popiet dar kartą patvirtino, kad sprendimą atleisti skųs teismui.
V. Andrejevas spaudos konferenciją surengė po to, kai susipažino su ministerijos pateiktais atleidimo motyvais. Kuomet buvo paskelbta apie jo atleidimą, Kelių direkcijos vadovas dalyvavo „Lietuvos geležinkelių“ naujo prekės ženklo pristatymo renginyje, kurio metu apie savo atleidimą sužinojo iš BNS žurnalisto.
Šią aplinkybę J. Narkevičius įvardino kaip techninę ir sakė, kad panašiomis aplinkybėmis pernai tuometinis susisiekimo ministras atleido Klaipėdos uosto vadovą Arvydą Vaitkų.
„Tai techninis klausimas, tiesiog jis nebuvo darbo vietoje, o kitame renginyje. Tai čia techninio pobūdžio klausimas. Paminėsiu, kad Klaipėdos jūrų uosto vadovas savo laiku, praeitais metais buvo atleistas iš viso per internetinę svetainę, patalpinus įsakymą“, – spaudos konferencijoje sakė ministras.
Anot jo, V. Andrejevas yra atleidžiamas, nes Kelių direkcijoje yra „tobulintinų darbų“.
Jis priminė praėjusį mėnesį paskelbtą Kelių direkcijos veiklos auditą, kuriame įstaigai priekaištaujama dėl prastai panaudojamų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) ir Europos Sąjungos (ES) lėšų, nors V. Andrejevas tuomet sakė, kad 2017-2019 metais direkcija panaudojo netgi daugiau KPPP lėšų, nei buvo numatyta.
V. Andrejevas turėjo būti atleistas nuo rugsėjo 1 dienos, kuomet Kelių direkcija bus pertvarkyta į valstybės įmonę.
J. Narkevičiaus pasirašytame įsakyme nurodoma, kad V. Andrejevas iš pareigų atleidžiamas nuo liepos 3 dienos, nukeliant atleidimo datą iki rugpjūčio 31 dienos.
Jam nurodyta nuo susipažinimo su dokumentu nebevykdyti jokių pareigų Kelių direkcijoje, nevykti į darbą. V. Andrejevui taip pat pavesta iki penktadienio darbo dienos pabaigos perduoti visus darbus laikinai direkcijai vadovausiančiam Administravimo departamento direktoriui Remigijui Lipkevičiui.
Kelių direkcija praėjusį mėnesį skelbė, kad skirstydamas lėšas susisiekimo ministras galimai apėjo Vyriausybės nustatytas taisykles. V. Andrejevas sakė, jog kai kurių projektų Trakų ir Šalčininkų rajonuose, kuriems buvo skirtos lėšos, net nebuvo Kelių direkcijos paraiškoje, be to, jie neatitiko paties ministro nustatytų kriterijų.
Tuo metu Susisiekimo ministerija kritikavo direkcijos metodiką sudarant remontuotinų kelių ir asfaltuotinų žvyrkelių sąrašą. Ministro teigimu, bendradarbiavimas tarp ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų tampa ne darbinis, o politinis. J. Narkevičius kaltino V. Andrejevą meluojant ir žeminant Susisiekimo ministerijos reputaciją.
Kaip skelbta žiniasklaidoje, ministerija, dalindama lėšas iš 150 mln. eurų paketo, skirto paskatinti kelių verslą pandemijos kontekste, itin dosni buvo Trakų ir Vilniaus rajonams – jiems skirta apie 16 mln. eurų.
Anot direkcijos, lėšos buvo skirtos apeinant taisykles, nes šiems keliams net nebuvo pateikta paraiška, jie nebuvo prioritetų sąraše, kai kurie keliai neatitiko ir kitų reikalavimų. Tačiau J. Narkevičius kėlė klausimą, kodėl Kelių direkcija neprašė finansavimo keliams Vilniaus regione.
Naujausi komentarai