„Pradiniame puslapyje atsižvelgėme į respondentų nuomonę ir atsisakėme standartinių meniu, o vietoje jų pateikėme gyventojams aktualiausius mokestinius gyvenimo įvykius. Šie sprendimai užtikrina, kad visa svarbiausia informacija pasiekiama 2-3 paspaudimais, be to, naršyti mobiliuosiuose įrenginiuose bus daug patogiau“, – pranešime sako Mokesčių mokėtojų elektroninio švietimo, konsultavimo ir informavimo paslaugų sistemos plėtros projekto vadovas Mindaugas Mineikis.
VMI nurodo, kad į svetainę jau yra perkelta apie 4 tūkst. konsultacinės medžiagos katalogo įrašų, kurių seniausi siekia 2006 metus. Artimiausiu metu į svetainę numatoma perkelti ir likusiąją informacijos dalį, o iki tol senoji svetainės versija gyventojams yra pasiekiama vienu mygtuko paspaudimu.
VMI nuotr.
Naujausi komentarai