„VVTAT sulaukė kelių vartotojų prašymų dėl kilusių ginčų su „Ermitažu“. Vartotojai informavo, kad pardavėjas nevykdė pareigos atsakyti į rašytines vartotojų pretenzijas. Gavusi pirmąjį vartotojo prašymą, VVTAT įspėjo pardavėją dėl nevykdomų įsipareigojimų, tačiau pasikartojus nusiskundimams, buvo pradėta byla dėl Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatų pažeidimo“, – nurodo tarnyba.
Nurodoma, kad įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, įmonės bendradarbiavimą bei siekį taikiai spręsti vartotojų ginčus, už Vartotojų teisių apsaugos įstatyme nurodytų reikalavimų nesilaikymą „Ermitažui“ skirta 400 eurų bauda.
Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato pareigą verslininkui neatlygintinai išnagrinėti vartotojo prašymą ir ne vėliau kaip per 14 dienų pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą.
Naujausi komentarai