Be to, tikimasi, kad pelno augimui turės įtakos ir gamybos išskaidymas mažesnių kaštų rinkose, planuojama, kas pelnas šiemet augs 35 proc., iki 2,3 mln. eurų, rašo „Verslo žinios“.
„Audimo“ generalinė direktorė Jurgita Būdienė sako, kas iki šiol įmonė dirbo tik su lietuvių dizaineriais ar vietos mados namais, tačiau ateityje turi planų kurti bendras kolekcijas ir su užsienio partneriais, neapsiriboti tik dizaineriais. „Šiuo metu kuriamos dar kelios kolekcijos, kurių partnerių vardų kol kas nenorime atskleisti“, - užsimena ji.
„Audimo“ gaminiai su prekės ženklais („Assos“, „Lucas Hugh“, „Rapha“) eksportuojami į Šveicariją, Vokietiją, Prancūziją, Italiją, Angliją, Švediją, JAV, JAE.
Naujausi komentarai