Pereiti į pagrindinį turinį

Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai

2018-06-26 06:31
DMN inf.

Alaus prekės ženklai dažniau šmėžuoja sporto varžybų fone, tačiau Kauno alaus darykla „Volfas Engelman“ pasirinko kitą kryptį – meną, muziką, kultūrą. Šitaip, anot bendrovės marketingo vadovo Manto Matukaičio, tęsiama šio bravoro dar tarpukariu pradėta tradicija.

Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve. Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve.

2018 m. balandžio mėn. „Nielsen“ alaus rinkos tyrimo duomenimis, „Volfas Engelman“ produkcija Lietuvoje sudaro 23,3 proc. alaus rinkos. Bendrovė išlieka antroje pozicijoje tarp alaus gamintojų.

„Lidl“ paskatino pasitempti

„Pagrindinės mūsų eksporto kryptis yra Rytų šalys. Daugiausiai šiuo metu eksportuojame į Rusiją, Kiniją, Pietų Korėją ir Afriką, taip pat neseniai užmezgėme kontaktus su JAV. Dalį produkcijos parduodame ir Jungtinėje Karalystėje bei Lenkijoje“, – teigia M. Matukaitis. Eksportas šiuo metu sudaro 10 proc. nuo visų pardavimų.

Vienas reikšmingiausių bendrovės pastarųjų metų pasiekimų vietos rinkoje – partnerystė su Lietuvoje veiklą pradėjusiu prekybos tinklu „Lidl“.

„Volfas Engelman“ direktorius Marius Horbačauskas, paklaustas, kodėl, jo manymu, „Lidl“ tinklas pasirinko juos kaip vienus iš alaus tiekėjų, net neabejoja: dėl tvirtų pozicijų rinkoje. Tačiau kartu pripažįsta, kad prisijungus prie „Lidl“ tinklo, teko pasitempti.

„Jau prieš pradėdami bendradarbiavimą žinojome, kad „Lidl“ tinklo standartus atitikti nėra paprasta, bet buvome pasiruošę būti lankstūs ir sąžiningai įgyvendinti visus reikalavimus. „Lidl“ tinklo atstovai atliko mūsų įmonės auditą ir nurodė, ką reikėtų pakeisti – įsidiegėme specialias kokybės kontrolės sistemas, atlikome keletą korekcijų įmonės viduje tam, kad išpildytume sutarties sąlygas. Žinoma, šie pakeitimai buvo naudingi ir mums patiems“, – bendradarbiavimu džiaugiasi M. Horbačauskas.

Šiuo metu „Lidl“ tinklo privatiems prekės ženklams „Argus“ ir „Freeway“ „Volfas Engelman“ tiekia alų ir girą. Vyksta derybos ir dėl kitų produktų įtraukimo į asortimentą.

Amato žinovai

1853 m. įkurta alaus darykla garsėja giliomis aludarystės amato tradicijomis – iki šiol čia labai daug laiko ir lėšų skiriama eksperimentams kuriant naujus skonius.

Bendrovė rinkai kiekvienais metais pristato dešimtis naujų produktų: „Naujovės ir inovacijos yra neatskiriama mūsų kasdienio darbo dalis, be to būtų sunku išlikti konkurencingiems. Nuolat plečiame savo asortimentą ir stengiamės prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų įpročių“, – sakė M. Matukaitis.

Norėdama būti arčiau savo vartotojų, 2017 m. rugsėjį bendrovė Kaune atidarė unikalų aludarystės centrą – „Volfas Engelman studiją“.

Išties džiaugiamės lojaliais darbuotojais ir didžiuojamės maža darbuotojų kaita – tai tik įrodo, kad pas mus dirbti gera.

Čia ne tik rengiamos ekskursijos ir degustacijos, vyksta paskaitos bei seminarai apie alaus istoriją ir vartojimo kultūrą, galima stebėti alaus gamybos procesus, bet ir rengiami kameriniai koncertai, skamba džiazo muzika bei organizuojami kiti išskirtiniai renginiai, tokie kaip alaus kolekcininkų susitikimai ar „Aludarių taurė“.

Verslas ir kultūra turi draugauti

„Volfo Engelman“ atstovai neabejoja, kad verslas ir kultūra privalo draugauti – bravoras jau ne vienerius metus remia įvairius kultūrinius renginius ir iniciatyvas, palaiko istorinius projektus, menininkų apdovanojimus, muzikos festivalius ir mokslo institucijas.

„Prie bendrovės ištakų buvę anuomet Kaune veikusių alaus daryklų įkūrėjai buvo dideli kultūros ir meno mecenatai, todėl nepamiršdami savo šaknų ir toliau tęsiame šias tradicijas, puoselėdami džentelmeniškumo, inteligencijos, atviro bendravimo ir istorinio autentiškumo vertybes“, – pasakoja M. Matukaitis.

Taip susiklostė, kad „Volfas Engelman“ prekės ženklo deklaruojamos vertybės puikiai dera kultūrinių renginių fone.

„Esame ilgalaikiai Pažaislio muzikos festivalio, „Kaunas Jazz“ ir „Devilstone“ rėmėjai, taip pat nuolat į šią smagią kompaniją įtraukiame ir naujų vardų – praėjusiais metais pradėjome bendradarbiauti su Klaipėdos pilies džiazo festivaliu, nuo šiemet dirbsime su festivaliais „Roko naktys“ ir „Bliuzo naktys“, be to, mus bus galima sutikti ir festivalyje „Galapagai“. Taip pat ir patys organizuojame kokybiškus gyvos muzikos vakarus ne taip seniai duris atvėrusioje „Volfas Engelman“ studijoje“, – teigė M. Matukaitis.

Bendrovės marketingo vadovas Mantas Matukaitis įsitikinęs – kuriant tvaraus verslo modelį, ypač svarbu rūpintis jaunąja karta.

Bendradarbiauja su universitetais

Pasak marketingo vadovo M. Matukaičio, kuriant tvaraus verslo modelį, ypač svarbu rūpintis jaunąja karta, skatinti jaunimo kūrybiškumą, lavinti profesinius įgūdžius ir suteikti jaunuoliams galimybę prisiliesti prie tikrojo verslo. Dėl šių priežasčių „Volfą Engelman“ sieja ilgametė draugystė su Kaune įsikūrusiais Vytauto Didžiojo (VDU) ir Kauno technologijos (KTU) universitetais.

„Šiek tiek skiriasi bendradarbiavimo pakraipos – su KTU bendraujame daugiau gamybiniais ir tyrimų klausimais, o su VDU sprendžiame marketingo rebusus. Neslėpsime, iš tokių projektų naudos esame gavę ir patys: šiuo metu mūsų marketingo skyriuje dirba vieno iš bendrų VDU ir „Volfas Engelman“ projektų nugalėtoja Monika Grubliauskaitė. Labai džiaugiamės jos darbu”, – tvirtina M. Matukaitis.

Stipriausia grandis – darbuotojai

Anot M. Matukaičio, „Volfas Engelman“ darbuotojai yra tikri įmonės ambasadoriai – jie ne tik noriai įsitraukia į visus projektus, bet ir mielai dalinasi informacija apie juos su savo draugais ir atimaisiais. „Išties džiaugiamės lojaliais darbuotojais ir didžiuojamės maža darbuotojų kaita – tai tik įrodo, kad pas mus dirbti gera“, – neabejoja M. Matukaitis.

Bravoro darbuotojai turi ne tik puikias galimybes dalyvauti įdomiuose aludarystės procesuose ir prisidėti prie prekės ženklo vystymo, bet ir yra kviečiami lankytis įvairiuose kultūriniuose meno ir muzikos renginiuose, kuriuos remia ir su kuriais bendradarbiauja „Volfas Engelman“.

„Mūsų darbuotojai ir patys aktyviai dalyvauja renginiuose – vidinė įmonės kultūra pasižymi tomis pačiomis vertybėmis, kokias perduodame vartotojui. Bilietai į džiazo koncertus, spektaklius ar muzikos festivalius visuomet yra akimirksniu išgraibstomi“, – sakė M. Matukaitis.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų