Pereiti į pagrindinį turinį

„Cherry Media LT“ už vartotojų klaidinimą skirta bauda – teisėta

2015-12-08 13:06
BNS inf.
T. Lukšio / Fotobanko nuotr.

Grupinio pirkimo portalus valdančiai įmonei „Cherry Media LT“ už klaidinančią kvepalų reklamą skirta 17,5 tūkst. eurų bauda yra teisėta, nutarė teismas.

Vilniaus apygardos administracinis teismas pirmadienį atmetė „Cherry Media LT“ skundą, BNS pranešė teismo pirmininko padėjėja ryšiams su visuomene Sigita Jacinevičienė-Baltaduonė.

Bendrovė skundė Konkurencijos tarybos šiemet birželį skirtą baudą už klaidinančią trijų rūšių kvepalų „Lacoste“ reklamą, skleistą portale beta.lt, - buvo sudarytas įspūdis, jog kvepalai pigesni nei kituose portaluose, nors iš tikrųjų jie buvo brangesni.

„Bendrovė, pateikdama kvepalų kainos ir nepagrįstos palyginamosios kainos palyginimą, pabrėžė reklaminio pasiūlymo patrauklumą, nurodė ne realią, o imitacinę, pačios bendrovės dirbtinai padidintą naudą vartotojams. Tarybos pateikti faktiniai duomenys paneigia „Cherry Media LT“ informaciją, kad šios prekės vertė buvo 66,32 euro, tad vartotojai galėjo neteisingai įvertinti kainos pasiūlymo naudą“, - pranešė teismas.

Reklama buvo skleista nuo 2014 metų gruodžio 23 iki šių metų sausio 6 dienos, o kvepalų skiltyje apsilankė 20780 unikalių vartotojų, kuriuos neteisinga reklama galėjo klaidinti. Teismas nenustatė jokių įmonės atsakomybę lengvinančių ar kitų aplinkybių.

Sprendimas per 14 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

2014 metų birželį už klaidinančią reklamą „Cherry Media“ skirta 4,95 tūkst. eurų bauda, tačiau šiemet vasarį teismas ją sumažino iki 4,49 tūkst. eurų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų