Pereiti į pagrindinį turinį

Daugiau nei skaičiai: į klientus orientuoti sprendimai didino pasitikėjimą

2025-01-16 05:00
DMN inf.

Praėjusiais metais „Mano BŪSTAS“ fiksavo reikšmingus veiklos pokyčius, kuriuos labiausiai pastebėjo ir įvertino patys klientai. Jų pasitenkinimo rodiklis įmonės paslaugomis per metus išaugo 37 proc.

Daugiau nei skaičiai: į klientus orientuoti  sprendimai didino pasitikėjimą
Daugiau nei skaičiai: į klientus orientuoti sprendimai didino pasitikėjimą / „Mano BŪSTO“ nuotr.

Tokią nuomonę pateikė daugiau kaip 26 tūkst. gyventojų, pernai dalyvavusių įmonės vykdytose apklausose. Jose klientai akcentavo, kad bendrovė žymiai pagerino paslaugų kokybę, operatyvumą ir aptarnavimo kultūrą.

Įsiklausė į klientų poreikius

Gyventojai pastebėjo teigiamų pokyčių įvairiose „Mano BŪSTO“ veiklos srityse. Bene labiausiai įmonės klientus pernai džiugino konsultavimas, aptarnavimas ir avarinės tarnybos darbas. Matyt, neatsitiktinai – per metus įmonė lokalizavo daugiau nei 29 tūkst. avarijų.

Telefonu ir kitais skaitmeniniais kanalais buvo atsakyta į 269 145 užklausas. Vadinasi, vidutiniškai per dieną buvo sprendžiami 737 įvairaus pobūdžio klientų rūpesčiai.

Dauguma respondentų atsiliepimuose taip pat akcentavo, kad sulaukė greitesnių ir kokybiškesnių sprendimų, o bendravimas su įmonės atstovais tapo malonesnis ir profesionalus. Be to, daugėja gyventojų, teigiamai įvertinusių atliktų remonto darbų kokybę ir savalaikiškumą.

„Klientų nuomonė mums yra svarbiausias indikatorius, rodantis, ką darome gerai ir kur galime labiau tobulėti. Nuolatinis dialogas su gyventojais ir jų poreikių analizė buvo viena dedamųjų, kad 2024-ieji įmonei tapo augimo ir reikšmingų pokyčių metais. Klientų atsiliepimai leidžia suprasti, kokios sritys yra prioritetinės, todėl būtent į tai pernai ir sutelkėme itin daug dėmesio“, – sakė „Mano BŪSTO“ Kokybės grupės vadovė Dovilė Staknytė-Duoblienė.

Gyventojai pabrėžė, kad tarnybos komandos ne tik greitai reaguoja į ekstremalias situacijas, bet ir išsiskiria dėmesingumu, pagarbiu bendravimu.

Greitis ir kokybė

Ryškus pokytis pernai buvo pastebėtas avarinės tarnybos veikloje. Gyventojai pabrėžė, kad tarnybos komandos ne tik greitai reaguoja į ekstremalias situacijas, bet ir išsiskiria dėmesingumu, pagarbiu bendravimu. Tai ypač aktualu, kai avarinių situacijų sprendimas tiesiogiai veikia žmonių saugumą ir gyvenimo kokybę.

„Mums svarbi kiekviena minutė, kai kalbame apie klientų turtą ar saugumą. Todėl investavome ne tik į procesų efektyvinimą, bet ir į darbuotojų kultūros stiprinimą, kad žmonės jaustųsi užtikrinti ir rūpestingai aptarnaujami. Juk kiekvienas avarinis iškvietimas – ne tik operatyviai suvaldyti incidentai, bet ir tūkstančiai laimingų klientų, kuriems buvo užtikrintas jų ir jų turto saugumas“, – pažymėjo D. Staknytė-Duoblienė.

Ne mažiau svarbus pasiekimas – remonto darbų kokybės ir terminų gerinimas. Įmonės duomenys rodo, kad per metus darbai, kurie anksčiau trukdavo iki penkių dienų, dabar atliekami net 70 proc. greičiau. Gyventojai ypač įvertino durų ir langų remonto, vidaus konstrukcijų priežiūros ir pastatų prevencinės priežiūros kokybę.

Augino klientų gretas

Šie ir kiti pokyčiai padėjo įmonei pritraukti ir naujų klientų. 2024-aisiais „Mano BŪSTAS“ paslaugas pasirinko dar 140 daugiabučių namų, kurių bendras plotas viršija 267 tūkst. kv. m. Tai didžiausias naujų klientų prieaugis per pastaruosius penkerius metus, kartu patvirtinantis, kad įmonės veiklos kokybę pastebi ne tik esami, bet ir potencialūs klientai.

„Klientų pasitikėjimas yra didžiausias mūsų veiklos įvertinimas. Per metus sulaukėme daugybės atsiliepimų, rodančių, kad mūsų pastangos gerinti paslaugas nebuvo nepastebėtos. Suprantame, kad svarbiausia – ne skaičiai, o tai, kaip mūsų darbas jaučiamas gyventojų kasdienybėje. Manome, tai nėra tik vienkartinis pasiekimas – tai ilgo ir nuoseklaus darbo su klientais rezultatas“, – sakė „Mano BŪSTO“ Kokybės grupės vadovė D. Staknytė-Duoblienė.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra