D.Bajoras: sėkmingo verslo formulė Pereiti į pagrindinį turinį

D.Bajoras: sėkmingo verslo formulė

2014-05-21 10:56

Trejus metus veikianti bendrovė "ProDJ", užsiimanti trumpalaike įrangos nuoma renginiams, atrado savo nišą. Aktyviai bendradarbiaudami su daugeliu šalyje esančių kultūros centrų įmonės atstovai padeda rengti ne tik miestų ir miestelių šventes, bet dirba ir su komerciniais klientais.

Trejus metus veikianti bendrovė "ProDJ", užsiimanti trumpalaike įrangos nuoma renginiams, atrado savo nišą. Aktyviai bendradarbiaudami su daugeliu šalyje esančių kultūros centrų įmonės atstovai padeda rengti ne tik miestų ir miestelių šventes, bet dirba ir su komerciniais klientais.

Rado nišą

Šiandien retame koncerte, šventėje ar akcijoje apsieinama be LED ekrano ar modernios scenos.
Paprastai renginio organizatoriai tokią įrangą nuomoja.
Bene stambiausia kompanija Vakarų Lietuvoje, užsiimanti trumpalaike įrangos nuoma renginiams, yra "ProDJ".

Ji siūlo trumpalaikę garso ir šviesos įrangos nuomą klubams, restoranams, paplūdimio kavinėms, vasaros barams, prekybos centrams. Įrengia garso ir apšvietimo sistemas reikiamoje vietoje.

"Kol kas dirbame tik Lietuvoje, bet turime planų plėstis ir kitur. Čia tokia veikla užsiimančių bendrovių tikrai daug, bet didžioji dauguma yra mažesnės nei mūsų įmonė. Didesnės kompanijos yra tik Vilniuje ir Kaune, kurios dirba su televizijų renginiais", – teigė bendrovės "ProDJ" direktorius Dovydas Bajoras.

Tačiau "ProDJ" teko dirbti ir įgyvendinant nacionalinio lygmens projektus. Įmonė dalyvavo organizuojant "Žemaitijos krikštą", BMW X5 pristatymą "Siemens" arenoje, įrengė "Olimpinę studiją". Kartu su LRT dirbo Stintų šventėje Palangoje, Joninėse Šventojoje, Laivų parade Klaipėdoje.

Praėjusio savaitgalio įspūdingas "Neptūno" žaidėjų pristatymas prieš lemiamas varžybas Klaipėdos arenoje su ugnies ir šviesos efektais – taip pat "ProDJ" darbas.

Bendrovė aptarnauja ir privačius renginius, tarp kurių dažniausiai pasitaiko ir itin prabangios vestuvės.

Rėmėjai pajuto efektą

D.Bajoras pasakojo, jog lygiai prieš metus bendrovė atsigabeno pirmąjį 24 kv. m dydžio LED lauko videoekraną, kurį ėmė siūlyti renginių organizatoriams.

Rėmėjai netruko pastebėti naudą, kai renginyje ėmė naudoti LED lauko videoekraną.

Gatvės krepšinio varžybas "Time team" organizavęs Laimonas Šatkauskas pirmą kartą šiais metais panaudojo ekraną ir pajuto didelį skirtumą.

LED ekranai suteikia nepalyginamai didesnį efektą nei medžiaginiai tentai ar reklaminiai stendai, nes visame ekrane gana toli matomas didžiulis vaizdas su milžinišku rėmėjo logotipu.

"Tokių tentų kiekvienam rėmėjui neprigaminsi. Dar ekrane matoma kita informacija – varžybų tvarkaraščiai, rezultatai, o tai aktualu ir dalyviams, ir žiūrovams. Tuo pačiu metu jie pamato ir rėmėjų reklamas, Tai – didžiulė grąža jiems už pagalbą organizuojant renginį", – teigė L.Šatkauskas.

Be to, viskas vyksta gerokai moderniau. Laimėtojų apdovanojimai matomi ne tik scenoje, bet ir ekrane, kur užrašyti jų vardai, komandos pavadinimas, amžiaus grupė.
Tada niekam nebekyla klausimas, kas jie tokie, ką čia apdovanoja.

"LED lauko ekranai tokiuose renginiuose – žingsnis į priekį. Kas tik turi finansinių galimybių, geriau rinktis naujoves", – įsitikinęs L.Šatkauskas.

Siūlo saugią įrangą

Bendrovė "ProDJ" sėkmingai išsilaiko rinkoje, vadinasi, šios paslaugos poreikis yra.

Renginių organizatoriai, naudodami modernias technologijas, pajuto visai kitas galimybes nei anksčiau.

"Mes užsiimame trumpalaike įrangos nuoma, o jau renginių organizatoriai patys vertina, kiek tai yra reikalinga. Tačiau kad efektas yra, tuo niekas neabejoja", – mano D.Bajoras.

Renginiams "ProDJ" nuomoja ir sceną, kuri, kaip teigiama, yra viena saugiausių. Ji įtvirtinama šešiais stulpais.

Neretai tą sceną renginių metu tenka statyti Kruizinių laivų terminale, kur vyrauja stiprūs vėjai, tad labai reikalingas stabilumas.

"Scenos statytojams vėjas yra pats didžiausias priešas. Šita scena vėtras tikrai atlaiko. Ji yra 14 metrų pločio ir beveik 12 metrų ilgio, o aukštis iki stogo – 10 metrų. Scena įtvirtinta 6 stulpais, todėl ji yra stabili. Tentas iš išorės – sidabrinės spalvos, priderintos prie aliuminio konstrukcijų, o vidinė tento dalis juoda, kad lengviau galima būtų paslėpti laidus", – pasakojo D.Bajoras.

Garsūs prekių ženklai

D.Bajoro teigimu, 2013 m. vasaros pabaigoje bendrovė įsigijo VOID acoustics garso sistemą ir tapo oficialiais VOID atstovais Lietuvoje.

"VOID – labai stiprus britų gamintojas, su kuriuo gal metus vedėme derybas, du kartus susitikome parodoje Frankfurte. Lankėmės jų gamykloje Anglijoje. Įsigijome jų garso komplektą ir to paties gamintojo prekėmis dar ir prekiaujame", – teigė D.Bajoras.

Teigiama, kad tai stipriai į rinką besibraunantis gamintojas. Esą pasauliniuose muzikos festivaliuose visi reikalauja tik VOID garso aparatūros.
Šio gamintojo produkcija garso kokybe pralenkia daugumą konkurentų.

"Mes žinome, kokie yra keliami reikalavimai renginių įgarsinimui, apšvietimui, ekranų vaizdo kokybei ir turime reikiamus gebėjimus numatyti poreikius, identifikuoti problemas, tinkamai reaguoti ir laiku išspręsti. Stengiamės teikti aukščiausio lygio paslaugas", – dėstė D.Bajoras.
 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra