Paslaugų teikimas buvo sutrikęs ketvirtadienį apie 12 val. dėl pastarosiomis dienomis „Microsoft“ įdiegto galimai nekokybiško programinės įrangos kodo ir 15.30 val. paslaugų teikimas sėkmingai atkurtas.
Šiuo metu visos Registrų centro paslaugos vėl teikiamos – klientai vėl gali būti aptarnaujami fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, klientai paslaugas gali gauti per savitarnos sistemą, teikiamos kitos elektroninės paslaugos, pavyzdžiui, Galimybių paso ar ES skaitmeninio COVID pažymėjimo generavimas.
Pastebėjus sutrikimą Registrų centro specialistai nedelsiant susisiekė su „Microsoft“ atstovais Lietuvoje ir bendromis jėgomis rado sprendimą. Pati JAV technologijų bendrovė viešai prieinamuose šaltiniuose oficialių sprendimo būdų nenurodo, tačiau, susisiekus su bendrove, jos atstovai informavo, kad apie šią problemą jau buvo žinoma trečiadienį.
Naujausi komentarai