Kiekvienų metų pradžioje DHL kompanija Europoje apžvelgia visų Europos šalių praėjusių metų rezultatus ir skelbia tris šalis, kurių kiekviena savo šalies dydžio kategorijoje (didelių, vidutinių arba mažų šalių) yra pasiekusi geriausius rezultatus bei parodžiusi didžiausią rezultatų pagerėjimą lyginant su ankstesniais metais. Šalys laimėtojos gauna Metų šalies (Country of the Year) apdovanojimą.
„DHL Lietuva“ Metų šalies nominaciją yra gavusi pernai už 2012 metų rezultatus. Šių metų vasario mėnesį buvo skelbtos šalys, laimėjusios Metų šalies titulą už 2013 metus. ,,DHL Lietuva’’ vėlgi buvo nominuota šiuo titulu.
Šis apdovanojimas yra skiriamas ne tik už puikius visos kompanijos finansinius rodiklius, yra vertinami ir kiekvieno atskiro skyriaus veiklos rezultatai - lyderystė kompanijos viduje, sąskaitų teisingumas, sąskaitų apmokėjimo greitis, siuntų pristatymo greitis, siuntų augimas, klientų aptarnavimo kokybė ir kiti rodikliai. Tad akivaizdu, kad šis gautas apdovanojimas yra ne atsitiktinumas, ne kažkurio vieno skyriaus pasiekimas, o visos kompanijos, visų darbuotojų atsidavimo savo veiklai ir sunkaus darbo rezultatas.
Anot Klientų aptarnavimo vadovės Kristinos Kairaitytės, DHL kompanijai yra svarbus kiekvienas klientas, kiekvienas kliento pageidavimas, net pats netikėčiausias. ,,Kiekvieną dieną ieškome rakto į klientų lojalumą, į ilgalaikes partnerystes’’.
Operacijų skyriaus vadovė Rasa Čėsnienė yra tikra, kad jos vadovaujamo skyriaus darbuotojai, teikdami išskirtinės kokybės paslaugas klientams optimaliais kaštais, labai prisidėjo prie Metų šalies titulo gavimo. ,,Man tai yra įrodymas, kad neįveikiamų kliūčių nėra ir kad su puikia komanda galima pasiekti labai aukštus tikslus’’.
,,Dirbdami išvien ir teikdami aukščiausios kokybės profesionalias paslaugas neabejotinai kasdien prisidedame prie to, kad klientams muitinės prižiūrimos siuntos būtų pristatytos be jokių užlaikymų’’, - teigia Muitinės tarpininkų padalinio vadovė Lina Petronienė. Jai šis apdovanojimas reiškia pasididžiavimą ir pasitikėjimą savo komanda, kuri aiškiai supranta kliento verslą ir atstovauja kliento interesus muitinėje.
Pardavimo vadovei Aušrai Rutkauskienei šis pasiekimas – puikus įrodymas, kad būdami nedideli galime padaryti labai daug. ,,Šis įvertinimas, kuomet stebimi ir vertinami visų skyrių rezultatai, jų progresas – tai akivaizdus įrodymas, kad kaip DHL komanda galime tikrai daug. Mūsų paslaugų kokybė bei teisingas požiūris vertinant kiekvieną klientą – tai raktas į dabartinę ir tolimesnę sėkmę’’.
Finansų vadovė Živilė Stasiukėnienė neabejoja, kad kiekvienas iš DHL darbuotojų kasdien dirba vadovaudamasis pagrindinėmis kompanijos vertybėmis – vertybėmis, suteikiančiomis galimybę ne tik teisingai iš pirmo karto atlikti savo pareigą klientui, bet ir nuolat tobulėti. ,,Klientų pasitenkinimas – pagrindinė vertybė, kuria vadovaujamės dirbdami su savo klientais’’.
Personalo vadovė Natalija Piparienė yra įsitikinusi, kad mūsų stiprybė – tai įmonėje dirbantys lojalūs, energingi, darbštūs, pareigingi, sąžiningi, griežtai paisantys etikos normų, kvalifikuoti darbuotojai bei darbuotojų sugebėjimas kasdien išgirsti klientą, kontroliuoti įvairiausias situacijas. ,,Mes, kaip kompanija, didžiulį dėmesį skiriame nuolatiniam darbuotojų mokymuisi ir tobulėjimui – stengiamės nuolat atnaujinti darbuotojų profesines žinias, kelti jų kvalifikaciją, suteikti darbuotojams galimybę mokytis ne tik sėkmingam darbui reikalingų specifinių žinių, bet siekti ir asmeninio tobulėjimo’’.
,,DHL Lietuva’’ vadovo Mindaugo Pivoriūno manymu, tai yra akivaizdus įrodymas, kad kompanijoje dirba atsidavę kompanijai žmonės, tikri savo srities žinovai ir profesionalai. ,,Didžiuojuosi mūsų darbuotojais, džiaugiuosi, kad mes esame geriausi ir kad mūsų darbas yra įvertintas aukščiausios DHL vadovybės. Be sugebėjimo dirbti komandoje ir kiekvieno iš mūsų stipraus tikėjimo, kad kaip komanda mes galime daug daugiau, mes nebūtume jau antrus metus iš eilės pasiekę šios Metų šalies nominacijos’’.
Naujausi komentarai