„Pagrindinė funkcijos „Mano pensija“ idėja – paprastai ir greitai patikrinti sukauptos pensijos dydį. Ji taip pat leis dviejų mygtukų paspaudimu papildyti ar sudaryti pastovių mokėjimų srautą į savo esamą III pakopos pensijos sąskaitą“, – naująją funkciją pristato Rolandas Juteika, DNB banko Taupymo ir investavimo paslaugų departamento vadovas.
Pagal DNB banko atliktą apklausą, net 97 proc. klientų per paskutinius metus domėjosi įvairiais savo pensijų fondo rodikliais ir net 40 proc. – sukauptu turtu. Bet, kaip pastebėjo R. Juteika, neretai tai padaryti nepatogu ir gan sudėtinga.
„Pensijos yra jautrus klausimas, o bet kokia nežinia klientus gąsdina. Norime sumažinti šį nerimą ir leisti klientui pajausti, jog jis yra savo ateities, savo pensijos šeimininkas, kad viskas yra kliento rankose. Siekiame būti modernus, inovatyvus bei atviras bankas-konsultantas, o mobiliosios bankininkystės funkcija „Mano pensija“ būtent tai ir įgyvendina“, – įsitikinęs R. Juteika.
Funkcija „Mano pensija“ galės naudotis visi DNB banko klientai, turintys DNB mobiliosios bankininkystės programėlę bei kaupiantys pensiją II arba III pensijų pakopoje DNB banke.
Pasak R. Juteikos, panašias funkcijas savo klientams siūlo Skandinavijos šalių (Danijos, Švedijos, Norvegijos) bankai, tačiau dauguma jų veikia kaip atskiros programėlės. DNB bankas nusprendė daryti paprasčiau ir suteikė papildomas funkcijas jau egzistuojančiai DNB banko mobiliajai programėlei. Tai klientams leis kiekvieną aktualų finansų klausimą – nuo sąskaitos likučio pasitikrinimo iki pensijai kaupiamos sumos koregavimo – išspręsti kelių mygtukų paspaudimu.
Naujausi komentarai