„Esame priversti žengti šį labai sunkų žingsnį, siekdami išsaugoti likusias darbo vietas. Tikėjomės, kad situacija gerės, tačiau taip nenutiko. Dar balandžio mėnesio pradžioje, nors mūsų veikla jau buvo visiškai sustabdyta, mes išmokėjome darbuotojams sezonines premijas už pasiektus rezultatus. Pastarąjį pusmetį laikėme darbuotojus prastovose, tikėdamiesi, jog ši situacija artimiausiu metu baigsis. Tačiau, prasidėjus antrai pandemijos bangai ir įvedus karantiną, situacija pradėjo dar labiau prastėti ir naujų rezervacijų skaičius sumažėjo 90 proc., dėl sumažėjusių planinių operacijų srautų krito ir valstybės finansuojamą medicininę reabilitaciją gaunančių pacientų skaičius“, – sakė „Eglės sanatorijos“ vadovas Artūras Salda.
Dėl susiklosčiusios situacijos „Eglės sanatorija“ planuoja atleisti 266 darbuotojus Druskininkuose ir 90 Birštone.
Dėl susiklosčiusios situacijos „Eglės sanatorija“ planuoja atleisti 266 darbuotojus Druskininkuose ir 90 Birštone. Tai atitinkamai yra apie 50 proc. visų „Eglės sanatorijos“ darbuotojų Druskininkuose ir apie 40 proc. visų darbuotojų Birštone. Daugiausia bus atleidžiami aptarnavimo srityje dirbantys darbuotojai, kurių darbo krūvis tiesiogiai priklauso nuo klientų srautų: švaros, maitinimo, klientų registracijos padalinių darbuotojai, pagalbinis medicinos personalas. Pats atleidimo procesas bus pakankamai ilgas ir bus vykdomas keliais etapais. Paskutinė dalis darbuotojų paliks įmonę tik kovo mėnesį. Jei situacija visgi keistųsi į gerąją pusę ir klientų srautai pradėtų augti, atleidimo procesą būtų galima stabdyti arba sumažinti atleidžiamų darbuotojų skaičių.
Pasak A. Saldos, šiandien įmonė pradeda bendravimą su Darbo taryba dėl atleidimų ir atleidžiamų darbuotojų atrankos kriterijų. Bus sudaryta atrankos komisija, kurioje dalyvaus ir Darbo tarybos atstovas. Pagal objektyvius kriterijus sudarius atleidžiamų darbuotojų sąrašus, atrinkti darbuotojai sulauks įspėjimų dėl atleidimo.
„Susiklosčius tokiai situacijai tenka imtis nelengvų žingsnių, tačiau net ir po šių pokyčių visą savo dėmesį ir toliau skirsime kokybiškų paslaugų teikimui, o dėmesys klientui išlieka vienas svarbiausių mūsų prioritetų“, – teigė A. Salda.
Naujausi komentarai