Platesnis pasirinkimas
Kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ prekybos centruose „Maxima“ startavo prieš mėnesį ir sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo. Dabar skelbiama, kad dar labiau išplečiamas kokybiškų Lietuvos gamintojų produktų krepšelis, už kurį pirkėjai mokės 15 proc. mažiau.
Per kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ net 2,5 karto išaugo lietuviškos konditerijos gaminių paklausa, dvigubai daugiau parduodama lietuviško sūrio, apie 70 proc. yra padidėjusi Lietuvos gamintojų žuvies produktų, ypač sūdytos žuvies, paklausa, žymiai šoktelėjo lietuviškos šviežios mėsos, pieno produktų ir duonos gaminių, konservuotos produkcijos pardavimai.
Didžiausio šalies prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjų palaikymas ir auganti lietuviškos produkcijos paklausa paskatino ir kitus Lietuvos gamintojus įsitraukti į „Išvien dėl Lietuvos“ kampaniją. Šią savaitę prisijungė dar 30 įmonių, tad iš viso yra net 80 gamintojų, kurie sumažino savo produkcijos kainą.
„Džiaugiamės, kad ne tik didieji, bet ir mažesni Lietuvos gamintojai jungiasi prie kainų mažinimo iniciatyvos. Kartu sumažinome 15 proc. reguliarias lietuviškos produkcijos kainas ir padidinome atpigintą populiarių Lietuvos gamintojų produkcijos krepšelį net iki 800 prekių“, – pažymėjo „Maximos“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.
Kampanijos tikslas
Lietuvos verslo atstovai įsitikinę, kad tokia kampanija skatina greičiau paleisti šalies ekonomikos variklį. Jei pirkėjas perka lietuvišką prekę, jis išlaiko ištisas pramonės grandines, leidžia išsaugoti darbo vietas, o kartu ir realizuoti jau pagamintas prekes. Be to, laimi ir pats pirkėjas, nes gauna kokybišką produkciją gerokai pigiau.
Tarp atpigintų populiarių Lietuvos gamintojų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Dalį piginamų prekių sąrašo sudaro ir „Maximos“ užsakymu gaminami privatūs prekės ženklai. Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojai.
„Mūsų pirkėjai noriai palaiko Lietuvos gamintojus ir renkasi lietuvišką produkciją. Auganti jos paklausa padeda greičiau Lietuvos maisto bei kitų pramonės šakų įmonėms atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus, o kartu sustiprina Lietuvos ekonomikos augimo impulsą“, – nurodė M.Tilmantas.
Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“. Prekėms, kurių reguliari kaina sumažinta 15 proc., taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos.
Galimybė: pasak R.Veikalo, kampanija leidžia pirkėjams pamėgti lietuvišką produkciją.
Iniciatyvos partnerių gretos didėja
Šią savaitę prie kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisijungė ir dar 30 šalies gamintojų.
„Tai puiki galimybė vartotojui pačiam įsitikinti ir įvertinti lietuviškos produkcijos kokybę. Esame viena didžiausių žemės ūkio produktų perdirbimu užsiimančių bendrovių Lietuvoje, bendradarbiaujanti su daugiau kaip 1 tūkst. Lietuvos ūkininkų. Jaučiame pareigą prisidėti prie vietinės produkcijos vartojimo skatinimo, nes esame atsakingi ne tik už mūsų darbuotojus, bet ir už Lietuvos ūkininkus.
Tikimės, gyventojai supras, kad jų pasirinkimas lemia mūsų šalies ekonominę situaciją. Pirkdami lietuvišką produkciją, jie išlaiko visą gamybos grandinę, darbo vietas, valstybei mokami mokesčiai, kurie skiriami Lietuvos žmonių gerovei“, – kalbėjo naujai prie kampanijos prisijungusios bendrovės „Kauno grūdai“ vykdomasis direktorius Remigijus Veikalas.
„2020 m. sezonas – neeilinis. Jis mus visus pasitiko dideliais iššūkiais. COVID-19 situacijos padiktuotas karantinas prigesino impulsinių prekių vartojimą. Ledai tapo ne pirmo poreikio preke, tačiau DADU prekės ženklo siekis būti arčiau mūsų vartotojų sutvirtėjo. Atėjus gražiai vasarai mes nusprendėme dalyvauti kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“, nes norime lojaliems DADU vartotojams padėkoti, kad jie yra su mumis. Tegu tos taip mėgstamo malonumo kupinos akimirkos parkeliauja namo ir tampa maža visos šeimos švente“, – sakė „Vikedos“ generalinis direktorius Algirdas Gauronskis.
Jis pridūrė, kad iki dabar įmonė neatlygintinai tiekia ledus Vilniaus Santaros, Kauno klinikoms, Klaipėdos universitetinės, Respublikinės Šiaulių bei Panevėžio Respublikinės ligoninės medikams, kurie nuo kovo vidurio sunkiai dirbo dėl mūsų visų.
Iššūkis: A.Gauronskis įsitikinęs, kad pandemija lietuviškam verslui pateikė daug išbandymų.
Solidarizavosi ir kiti verslai
Sakoma, kad geras pavyzdys užkrečia, todėl ir kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ jau peržengė ir prekybos centro „Maxima“ ribas. Šalies verslas dar labiau suremia pečius dėl vieno tikslo – greičiau atkurti Lietuvos ekonomiką, kad nuosmukį pajaustų kuo mažiau šalies gyventojų. Dėl šios priežasties prie kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisijungė ir kiti verslai, kurie atpigino paslaugas kampanijoje dalyvaujantiems partneriams.
Štai mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“ visoms „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančioms įmonėms ir jų darbuotojams, kurie yra „Tele2“ verslo klientai, dovanoja 100 GB mobiliojo interneto duomenų trims mėnesiams. Taip pat kampanijos partneriams „Tele2“ siūlo atlikti įmonės ryšio bei interneto paslaugų infrastruktūros auditą, siekiant surasti jungtinius efektyvesnius sprendimus, kurie gali padėti verslui sumažinti kaštus bei užtikrinti paprastesnius veiklos procesus ar pasinaudoti kitomis nuolaidomis. Taip pat telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ teikiamame pakete Lietuvos gamintojams – ir kitos išskirtinės sąlygos savo produkciją atpiginusioms įmonėms bei jų darbuotojams.
Tiek pat, kiek yra atpiginta lietuviška produkcija, nuolaidas Lietuvos gamintojams suteiks didžiausia Lietuvoje reklamos agentūra „Sorbum LT“, kuri specializuojasi pirkėjo rinkodaros srityje ir prekybos tinkluose teikia prekių priežiūros bei kitas rinkodaros paslaugas. 15 proc. netemperatūrinių krovinių sandėliavimo įkainius Lietuvos gamintojams, kurie dalyvauja „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje, mažina logistikos bendrovė „NNL LT“. Bus suteikiamos papildomos nuolaidos už produkcijos pristatymus į prekybos tinklo „Maxima“ centrinius sandėlius.
Dar papildomą 10 proc. nuolaidą Lietuvos gamintojų įsigyjamoms reikmėms, skirtoms vidiniam biuro naudojimui, suteikė bene didžiausias Baltijos šalyse biuro ir mokyklinių prekių bei paslaugų asortimentą tiekiantis tinklas „Officeday“.
Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja:
„Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“, „Dzūkija“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Edega“, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldva“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.
Naujausi komentarai