Mažmeninės prekybos tinklas "Fresh Market" vengia bet kokių komentarų apie uždaromas parduotuves. Ryšių su visuomene ekspertai sako, kad tokia strategija galėjo būti pasirinkta dėl akcininkų nesutarimų arba pastarųjų nesusikalbėjimo su įmonės vadovybe, rašo "Verslo žinios".
"Sprendimą vertinu vienareikšmiškai neigiamai. Susidariusį informacijos vakuumą žmonės patys užpildo gandais, pamąstymais ir dažniausiai tai būna neigiami dalykai. Jeigu nepasakai aiškios informacijos, tai rodo pačios įmonės silpnumą ir blaškymąsi. Galiausiai tai veda į dar blogesnę situaciją", - sakė "INK Agency" partneris Kęstutis Gečas.
Ryšių su visuomene konsultantas Liutauras Ulevičius sakė kad visišką bendrovės atsisakymą kalbėti gali lemti nesutarimai tarp akcininkų arba jų nesusikalbėjimas su vadovais. "Viešųjų ryšių partnerių" generalinio direktoriaus Mindaugo Ardišausko teigimu, gali būti, kad yra nesutarimų tarp akcininkų ir vadovybės, kuriai taip pat galėjo būti šokas dėl sprendimo uždaryti verslą.
Naujausi komentarai