„Reikėjo imtis veiksmų, nes, atėjus rimtam naujam žaidėjui, vyko rinkos persiskirstymas, teko veikti, kad išlaikytum savo rinkos dalį. Keitėsi žaidimo taisyklės. „Lidl“ agresyviai žaidė su kainomis, kitiems irgi reikėjo neatsilikti. Didėjo reklamos išlaidos, buvo palaikomos žemesnės kai kurių prekių kainos“, – portalui sakė konsultacijų bendrovės „Toc sprendimai“ direktorius Nerius Jasinavičius. Jis pridūrė, kad pelno mažėjimas gali būti susijęs ir su mažesniu alkoholinių gėrimų pardavimu.
Kaip skelbia vz.lt, „Maximos LT“ grynasis pelnas pernai sumažėjo 20 proc. iki 54,1 mln. eurų (sumokėjus baudą už kartelinį susitarimą su „Mantinga“ – 53,5 mln. eurų), „Norfos mažmenos“ – 7,4 proc. iki 7,4 mln. „Hakonlita“, iš kurios „Rimi“ nuomojasi patalpas) – 34 proc. iki 876,3 tūkst. eurų.
BNS jau skelbė, kad prekybos tinklą „Iki“ valdančios bendrovės „Palink“ grynasis pelnas pernai išaugo 15,9 proc. iki 10,119 mln. eurų.
„Lidl Lietuva“ praėjusių finansinių metų, kurie prasideda kovą ir baigiasi kitų metų vasarį, rezultatų kol kas nepaskelbė.
Naujausi komentarai