Išankstinė registracija patogi tuo, kad gyventojai gali patys pasirinkti jiems patogų atvykimo laiką, o atvykusieji numatytu registracijos laiku yra nedelsiant aptarnaujami, jiems nereikia laukti eilėse.
Pastebima, kad didelė dalis atvykstančiųjų konsultuotis gyvai savo klausimus gana paprastai galėtų išspręsti pasinaudoję mokesčių konsultantų pagalba telefonu. Prireikus galima pasikonsultuoti su VMI specialistais papildomais apskričių konsultantų telefonų numeriais (jie skelbiami VMI interneto svetainėje) arba bendruoju telefonu 1882 ir aptarti klausimą, dėl kurio norima konsultuotis gyvai. Jei pagalba telefonu bus neįmanoma, konsultantas padės užsiregistruoti apsilankymui VMI padalinyje.
Taip pat kilus klausimų, galima pateikti paklausimą raštu e. būdu per „Mano VMI“.
Primenama, kad siekiant užtikrinti duomenų apsaugą į VMI padalinį atvykstantis gyventojas privalo turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jeigu gyventojas atstovauja kitam asmeniui, VMI specialistui taip pat privaloma pateikti notaro patvirtintą įgaliojimą.
Savarankiškai aktualią informaciją, paaiškinimus, atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt ir VMI „Youtube“ kanale. Aktuali informacija skelbiama ir oficialiame VMI socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje.
Atkreipiamas dėmesys, kad operatyviai reaguojant į nuolat kintančią pandeminę situaciją gali keistis ir aptarnavimo tvarka VMI padaliniuose, todėl gyventojai raginami stebėti naujausią informaciją viešojoje erdvėje, taip pat ir VMI interneto svetainėje www.vmi.lt.
Naujausi komentarai