„Neseniai per Lietuvos pašto e. savitarnos sistemą buvo išsiųsta milijoninė siunta. Šios sistemos naudotojų skaičius nuo metų pradžios išaugo 1,5 karto, o siuntų – beveik 2 kartus. Šios paslaugos aktualumas yra akivaizdus, todėl nuolat ją plėtojame, atsižvelgę į klientų poreikius, idant tradicinės pašto paslaugos taptų dar lankstesnės ir patogesnės naudojantis elektroniniais įrankiais“, – sakė Lietuvos pašto Strategijos ir plėtros departamento vadovas Mikas Jovaišas.
Prie e. savitarnos sistemos prisijungus iš bet kurio interneto ryšį turinčio kompiuterio ir susitvarkius siuntimo duomenis belieka atsispausdinti siuntos lipduką, priklijuoti jį prie siuntos ir pristatyti į artimiausią paštą arba atiduoti įmonę aptarnaujančiam laiškininkui. Pašte siųsti atiduodamos siuntos priimamos be eilės.
„Į virtualiąją erdvę perkeltos paslaugos yra lankstesnės, patogesnės, ekonomiškesnės laiko atžvilgiu. Šiandien e. savitarnos sistema gali naudotis kiekvienas sutartį su Lietuvos paštu sudaręs verslo klientas. 2018 m. pirmąjį ketvirtį pasitiksime su atnaujinta e. savitarnos sistema, ja siųsti siuntas jau galės ir fiziniai asmenys. Taigi visi Lietuvos pašto klientai galės savarankiškai pašto paslaugomis naudotis per šį elektroninį kanalą“, – teigė M. Jovaišas.
E. savitarna šiandien naudojasi per 4,6 tūkst. verslo klientų. Per sistemą siunčiama korespondencija, mažų ir didelių gabaritų siuntiniai (dydžio ribojimų nėra). Siųsti galima tiek Lietuvoje, tiek į užsienį. Nuolat atliekamos klientų pasitenkinimo apklausos rodo, kad du trečdaliai e. savitarnos naudotojų šią sistemą vertina „gerai“ arba „labai gerai“.
Elektroninėje Lietuvos pašto savitarnoje galima sekti siunčiamų registruotųjų siuntų kelią, eliminuojama adresavimo klaidos tikimybė: suvesti adresai yra tikrinami, siuntoms Lietuvoje priskiriami pašto kodai, o į užsienį siunčiamoms siuntoms parenkami būtini užpildyti muitinės dokumentai ir nurodoma, kaip teisingai šiuos pildyti.
Naujausi komentarai