„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė neslepia, kad paslaugą norėta klientams pasiūlyti dar pavasarį, tačiau dėl tam tikrų teisinių niuansų tai pavyko padaryti dabar, antrojo karantino metu.
„Norime, kad klientai ir toliau betarpiškai bendrautų su savo vaistininku, saugiai galėtų atsiimti visas jo vaistinėje išsirinktas sveikatos priemones, nebūtų tarpininko tarp kliento ir vaistininko. Tai ir mūsų reakcija į vis didėjančius elektroninius užsakymus. Norime, kad klientai ir toliau naudotųsi „Eurovaistinės“ paslaugomis, nes čia galime užtikrinti aukščiausią kokybę ir farmacinę paslaugą“, – idėją pristato geriausiai šalyje vertinamo vaistinių tinklo vadovė.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 275 tinklo vaistinės. Norint pasinaudoti paslauga, reikia skambinti nemokama linija 8 800 50005 ir kartu su farmacijos specialistu norimoje vaistinėse rezervuoti reikiamas prekes. Kai tik jos bus paruoštos, klientas gaus trumpąją žinutę, kad gali atvykti į bet kurią pasirinktą vaistinę.
Pasak „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovės Lauros Bielskės, šiuo metu įmonė sulaukia daugelio klientų skambučių, kurie teiraujasi apie tam tikrus skirtingus nereceptinius, receptinius vaistus ar specializuotą kosmetiką.
„Pirmojo karantino metu sulaukdavome keleto tūkstančio klientų skambučių, kuriems reikėjo pagalbos. Šiuo metu per mėnesį padedame tūkstančiui žmonių. Žinome, kad galėdami jiems pasiūlyti naują paslaugą sulauksime jų kelis kartus daugiau“, – sako L. Bielskė.
Primename, kad ruošdamasi antrajam karantinui, „Eurovaistinė“ paskelbė apie tai, jog garbaus amžiaus žmonės kviečiami lankytis vaistinėse pirmąją vaistinės darbo valandą, ant kiekvienos vaistinės durų yra plakatas, nurodantis, kiek vienu metu aptarnaujama klientų, vaistininkai, jeigu yra galimybė, dirba skirtingomis tarpusavyje nesusitinkančiomis grupėmis.
Naujausi komentarai