Pristatys užsakymą, išveš tarą
ZZZ.LT kurjeriai nuo šiol atliks dvigubą darbą: pristatys pirkėjų užsakymą ir išveš bet kur pirktą, namuose sukauptą tarą. Tereikės ją sudėti į specialiai tam skirtą maišelį. Už kiekvieną tinkamą pakuotę į asmeninę pirkėjo paskyrą sugrįš po 0,10 €, kuriuos klientas galės panaudoti kito apsipirkimo metu.
ZZZ.LT marketingo vadovės Vaivos Fabijonavičienės teigimu, pirkėjai tokios paslaugos laukia nuo pat įmonės įsikūrimo pradžios: „Žmonės vis labiau vertina savo laiką ir džiaugiasi jį taupyti padedančiomis naujovėmis. Daug patogiau, kai būdami namuose jie gali ir apsipirkti, ir grąžinti nemažai vietos užimančią tarą“. Įmonės atstovė neabejoja, kad klientai netruks išbandyti ir įvertinti paslaugos privalumus, o į taros perdirbimo punktus bus sugrąžinta dar daugiau pakuočių.
Svarbi kiekviena pakuotė
Anot V. Fabijonavičienės, visiškai nesvarbu, kokiu būdu į perdirbimo centrus sugrįžta panaudota tara. Svarbiausia, kad gyventojai suvoktų rūšiavimo naudą ir nepaliktų pakuočių „natūraliai“ suirti. Mat iš pažiūros mažytis plastmasinis buteliukas gamtoje suirs vidutiniškai per 400, aliuminė skardinė per 200, o stiklui gali prireikti ir 500 ar net 600 metų. Todėl kiekviena grąžinta pakuotė ženkliai prisideda prie taršos mažinimo ir saugios, švarios aplinkos kūrimo.
Džiuginantys rezultatai
Nuo šių metų vasario 1 d. Lietuvoje veikianti užstato sistema buvo parengta remiantis sėkmingu Skandinavijos šalių, Vokietijos bei kaimyninės Estijos pavyzdžiu – šiose šalyse surenkama beveik 90 proc. panaudotų gėrimų pakuočių. Realu, kad tokį rezultatą greitai pavyks pasiekti ir Lietuvoje: iš maždaug 600 mln. per metus parduodamų stiklinių, plastmasinių ir skardinių pakuočių per 10 mėn. Lietuvos gyventojai jau grąžino daugiau nei pusę.
Naujausi komentarai