„H&M“ („Hennes & Mauritz AB“), vienas didžiausių pasaulyje mažmeninės prekybos tinklų, pradėjo prekybą internetu Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse.
„H&M“ internetinėje parduotuvėje siūlomos tos pačios kolekcijos, kaip ir fizinėse parduotuvėse, kur klientai gali rasti platų pasirinkimą drabužių ir aksesuarų moterims, vyrams, paaugliams bei vaikams, o taip pat „H&M Home“ prekių namams bei „ H&M Beauty“ grožio priemonių. Pirmą kartą pirkėjai Lietuvoje turės galimybę įsigyti ir „Men Trend“ kolekcijų, siūlančių aukščiausio lygio madą vyrams, gaminių. Internetinėje parduotuvėje taip pat bus galima rasti ir gaminių, skirtų išskirtinai internetinei prekybai.
„Džiaugiamės galėdami pradėti elektroninę prekybą Baltijos šalyse,“ – teigia Marika Pyykkö, „H&M“ vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse. „Pirmą kartą viską, ką myli „H&M“ klientai – nuo kasdienai būtiniausių iki naujausių mados tendencijų gaminių – bus galima įsigyti mygtuko paspaudimu. Mūsų klientai nuo šiol galės rasti geriausias mūsų kolekcijas savo kompiuteriuose, išmaniuosiuose telefonuose bei planšetiniuose kompiuteriuose 24 valandas per parą visose Baltijos šalyse.“
Švęsdami e. prekybos pradžią, „H&M“ pirkėjams nuo kovo 31 d. iki gegužės 15 d. siūlo pasinaudoti specialiais pasiūlymais. Internetinės parduotuvės atidarymo proga pirkėjai galės rasti mados gaminių nuo 4,99 Eur, „H&M Home“ gaminių nuo 2,99 Eur bei pasinaudoti nemokamu pirkinių pristatymu.
Naujausi komentarai