Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes&Mauritz“ (H&M), pernai įžengęs į Lietuvą, per šešis finansinių metų mėnesius šioje rinkoje gavo 81 mln. Švedijos kronų (31,08 mln. litų) pajamų.
H&M ataskaitoje skelbiama, kad tiek pajamų Lietuvoje tinklas gavo nuo 2013 metų gruodžio iki 2014-ųjų gegužės pabaigos. Pasak ataskaitos, vien paskutinį praėjusių finansinių metų ketvirtį (kovą-gegužę) H&M pajamos Lietuvos rinkoje siekė 55 mln. Švedijos kronų (21,11 mln. litų).
Šių metų gegužės pabaigoje H&M Lietuvoje turėjo penkias parduotuves.
Estijos rinkoje, kur tinklui priklausė trys parduotuvės, per šešis mėnesius H&M gavo 91 mln. Švedijos kronų (34,92 mln. litų) pajamų, vien per antrąjį ketvirtį - 50 mln. Švedijos kronų (19,2 mln. litų) pajamų.
Latvijoje, į kurią Baltijos šalių rinkoje H&M atėjo pirmas, per finansinių metų pusmetį tinklas gavo 95 mln. Švedijos kronų (36,46 mln. litų) pajamų, arba 63,8 proc. daugiau negu prieš metus. Antrąjį ketvirtį H&M apyvarta Latvijos rinkoje buvo 61 mln. kronų (23,41 mln. litų) - beveik dukart daugiau nei prieš metus.
Pirmoji tinklo parduotuvė Lietuvoje buvo atidaryta pernai rugpjūčio 24 dieną Vilniaus „Akropolyje“, o rugsėjį - Klaipėdos „Akropolyje“. Šiemet tinklo žada parduotuvės atidarytos „Gedimino 9“, „Panoramoje“ ir „Oze“ Vilniuje. Šiemet tinklas žada atidaryti parduotuves „Akropolyje“ Šiauliuose bei „Babilone I“ Panevėžyje. „Babilono“ atstovai BNS yra teigę, kad H&M parduotuvė turėtų būti atidaryta šiemet rudenį.
Naujausi komentarai