Pereiti į pagrindinį turinį

„Hollister Lietuva“ vadovas: tęsiame savo planus

2020-04-07 02:00
DMN inf.

Dėl koronaviruso plitimo Lietuvoje paskelbus karantiną dalis įmonių susidūrė su rimtais iššūkiais – svarstoma, kaip toliau organizuoti darbą, dvejojama, ar neverta veiklos iš viso nutraukti. Nors kilusi krizė nulėmė darbo organizavimo pokyčius ir Kauno rajone esančioje „Hollister Lietuva“ gamykloje, jos generalinis direktorius Shane Caher užtikrina – įmonė ir toliau stabiliai auga, planuoja plėtrą ir dar iki metų pabaigos tikisi įdarbinti net 130 specialistų.

„Hollister Lietuva“ nuotr.

„Šis laikotarpis – nauja patirtis mums visiems, tačiau tai nereiškia, kad turime išsižadėti savo vertybių. Mūsų įmonėje didžiausias dėmesys yra ir bus skiriamas žmogui“, – užtikrina pašnekovas.

– Papasakokite, kaip „Hollister Lietuva“ dirba šiuo metu?

– Visų pirma, subūrėme krizių valdymo grupę, kuri kasdien aktyviai dirba tam, kad priimtų teisingus ir nepavėluotus sprendimus.

Pavyzdžiui, karantino metu gamykloje yra tik tie žmonės, kurių darbas reikalingas gamybai užtikrinti. Visi patalpų paviršiai – reguliariai dezinfekuojami, darbuotojai aprūpinti apsaugos priemonėmis, o darbas buvo perorganizuotas taip, kad darbuotojai turėtų kuo mažiau tiesioginio kontakto vieni su kitais. Informuojame apie visus pokyčius ir stengiamės sukurti papildomos motyvacijos – darbuotojams kasdien tiekiamas nemokamas maitinimas, pristatome šviežių vaisių ir kitų sveikų užkandžių.

Tie komandos nariai, kurių tiesioginės pareigos gali būti atliekamos nuotoliniu būdu, dirba iš namų. Suprasdami, kad darbuotojams reikia prisitaikyti prie pokyčių, šiuo sudėtingu laiku jie nori skirti daugiau laiko savo šeimai, turi derinti darbą ir rūpinimąsi vaikais taikome lankstų darbo grafiką.

– Kaip išlaikote glaudų ryšį su nuotoliniu būdu dirbančiais darbuotojais?

– Darbas nuotoliniu būdu nėra naujovė „Hollister Lietuva“. Tačiau, be jokios abejonės, ilguoju laikotarpiu tai kelia iššūkių. Parengėme darbo iš namų rekomendacijas, reguliariai siunčiame darbuotojus naujienlaiškius su visa aktualia informacija. Darbotvarkės nusistatymas, reguliarios pertraukėlės, komofortiškos darbo aplinkos susikūrimas – tai, tik keletas pavyzdžių. Taip pat skatiname kolegas sportuoti ir sveikai maitintis, stiprinti savo imunitetą.

S. Caher / „Hollister Lietuva“ nuotr.

Aš ir pats dalinuosi įvairiais vaizdo įrašais gamyklos „What’s App“ grupėje, stengiuosi įkvėpti kitus vadovus motyvuoti savo darbuotojus, kartu spręsti kylančias problemas, neprarasti ryšio ir priminti, kad darbuotojai rūpintųsi savo sveikata.

– Kaip gamykloje užtikrinami gamybos procesai? Turbūt įsivedėte ir papildomas apsaugos priemones?

– Taip, siekiame ir toliau vystyti gamybą ir dėl mūsų darbuotojų gerovės, ir dėl to, kad įgyvendintume savo pagrindinę misiją – padėti žmonėms, naudojantiems mūsų gaminius ir paslaugas, gyventi oriau ir patogiau.

Ėmėmės visų įmanomų saugumo priemonių. Pavyzdžiui, pamainų darbą pakeitėme taip, kad darbuotojai neturėtų kontakto vieni su kitais. Taip pat reguliariai dezinfekuojame visus paviršius, darbuotojus aprūpinome dezinfekcinėmis ir apsaugos priemonėmis. Kiekvienas darbuotojas žino, kaip turėtų elgtis, jei pajustų viruso sukeliamus simptomus.

– Nors šiuo metu dauguma įmonių nėra tikros dėl savo ateities, „Hollister Lietuva“ ir toliau plečiasi. Pasidalinkite, kokie yra Jūsų šių metų planai?

– Situacija tikrai netikėta, tačiau savo planų nekeičiame. Siekiame užtikrinti produktų tiekiamą mūsų klientams net ir dabartinėmis aplinkybėmis.

Sparčiai augame – metus pradėjome su 159 darbuotojais, šiuo metu komandą sudaro 226 kolegos. Jau testuojame šlapimo šalinimo sutrikimams skirtų produktų gamybą, taigi šių metų tikslas yra pradėti šios srities gamybą visu pajėgumu, kad būtinomis priemonėmis galėtume aprūpinti klientus.

– Iki metų pabaigos planuojate įdarbinti dar maždaug 130 specialistų. Kokių darbuotojų poreikis dabar yra labiausiai išaugęs?

– Didžiausia plėtra numatoma gamybos bei kokybės skyriuose: pamainos meistrai, operatoriai, kokybės užtikrinimo technikai, įrengimų priežiūros technikai. Papildomai ieškosime ir inžinerinių sričių specialistų: gamybos inžinierių ir proceso inžinierių – programuotojų.

– Kokius reikalavimus keliate potencialiems darbuotojams? Kas priimant naujus komandos narius Jums – svarbiausia?

– „Hollister Incorporated“ gyvuoja jau beveik šimtą metų ir yra nepriklausoma, darbuotojų valdoma įmonė. Tokia struktūra leido išsaugoti, auginti ir puoselėti vidinę kompanijos kultūrą, kuriai skiriamas ypač didelis dėmesys. Todėl ieškodami darbuotojų Lietuvoje pirmiausiai vertiname žmogaus asmenybę: kaip jis jaustųsi įsiliejęs į įmonės puoselėjamą kultūrą, ar pats galėtų prisidėti prie jos išsaugojimo.

Mums svarbu, kad būsimi darbuotojai suprastų gaminamų produktų reikšmę, daug dėmesio skirtų gaminių ir procesų kokybei – jai keliame itin aukštus reikalavimus, tobulinimui.

Žinoma, labai svarbi ir kandidatų motyvacija, noras dirbti komandoje. Kai kurios darbo pozicijos reikalauja ir atitinkamo išsilavinimo.

– Ar į norimą darbo vietą gali pretenduoti neturintys prašomos darbo patirties? Gal turite mokymų ar praktikos programą?

– Esame linkę nevertinti trūkstamos patirties, jeigu kandidatai pasižymi stipria motyvacija ir entuziazmu. Visus darbuotojus apmokome darbo vietoje, sudarome individualius mokymosi planus. Reikiamas žinias siūlome įgyti ir elektroninėje mokymo sistemoje. Nuolatinis mokymasis mums – neišvengiamas procesas.

Labai kviečiame prisijungti ir patirties neturinčius gamybos darbuotojus, operatorius, kokybės užtikrinimo technikus.

– Praėjusiais metais „Hollister Lietuva“ pateko tarp TOP darbdavių. „CV-Online“ organizuojamuose TOP Darbdavio rinkimuose užėmėte 17-ąją vietą. Kaip manote, kas turėjo daugiausiai įtakos šiam rezultatui?

– Remiantis darbuotojų apklausos tyrimu, „Hollister Lietuva“ pasižymi geru vidiniu klimatu – čia visi darbuotojai auga ir tobulėja kartu. Nors oficialiai gamyklą atidarėme tik pernai, ne tokia ir maža komandos dalis jau pasilypėjo karjeros laiptais. Pavyzdžiui, vienas operatorius po pusmečio darbo buvo pastebėtas ir pakviestas užimti pamainos meistro darbo poziciją.

Rekomendacijos apie darbo sąlygas „Hollister Lietuva“ plinta iš lūpų į lūpas ir tai mus labai džiugina – tapome žinomi regione ir matomi darbo rinkoje.

– Priežasčių išties daug, tačiau gal galėtumėte išskirti pagrindines – kodėl ieškantys darbo turėtų pasirinkti būtent Jūsų įmonę?

– „Hollister Incorporated“ beveik šimtmetį remiasi nekintančiais principais – žmogaus orumas, paslaugumas, garbingumas ir rūpestingumas. Šių vertybių laikomės ir kurdami darbo aplinką Lietuvoje – esame atsidavę darbui, kurį atliekame, ir žmonėms, kuriems padedame.

Tokią komandą norime burti ir toliau. Tikime, kad bendras darbdavio ir darbuotojo kultūros, vertybių supratimas bei puoselėjimas yra pagrindinė sėkmingos įmonės varomoji jėga.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų