Ketvirtadienį J. Narkevičius susitiko su įmonės profsąjungos ir Lietuvos skrydžių vadovų asociacijos atstovais.
„Oro navigacijoje“ yra trūkumas kadrų, ir tas ruošimo procesas buvo nagrinėjamas dar rugsėjo pradžioje. (...) Pastebima kaita, nes skrydžių valdymui yra specialistų trūkumas ne tik Lietuvoje. Išlaikyti mūsų įmonėje gerai dirbančius, ypač jaunus specialistus, yra sudėtinga. Jie yra kviečiami dirbti ES ir ne tik rinkose. Tai rimta tema, dėl kurios yra ir didesnis darbo krūvis. Bet darbo krūvis sudaromas ir dėl darbuotojų trūkumo, ir dėl vedamų reformų“, – žurnalistams ketvirtadienį sakė J. Narkevičius.
„Mes dėliojame situaciją, žiūrime, kaip vykdoma tam tikra pertvarka ir ar ji būtina. Ar dėl pertvarkos kokybė ir saugumas gali būti užtikrintas“, – pridūrė ministras.
Tuo metu įmonės profsąjungos ir Skrydžių vadovų asociacijos atstovai sakė, kad negali konkretizuoti problemų, nes įmonė užtikrina nacionalinį saugumą.
Gegužę portalas 15min.lt skelbė, kad dėl pervargusio darbuotojo vos nesusidūrė trys lėktuvai.
Naujausi komentarai