- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Kauniečių pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti
-
Kauniečių pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti
-
Kauniečių pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti
-
Kauniečių pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti
-
Kauniečių pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti
-
Kauniečių pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti
-
Kauniečių pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti
Kauno gyventojai šiemet pasiryžę pagerinti savo apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti. Naujausio „Lidl Lietuva“ užsakymu tyrimų bendrovės „Norstat“ atlikto tyrimo duomenimis, šių tikslų dauguma Kauno gyventojų sieks pirkdami tik būtinus produktus, labiau stebėdami akcijas ir siekdami nustoti būti impulsyviais pirkėjais. Ekspertų teigimu, koreguojant apsipirkimo įpročius gali pasitarnauti ir išmaniosios programėlės.
„Nors maisto produktų apsipirkimas nėra ta sritis, kurioje šalies gyventojai taupo labiausiai, tyrimas parodė, kad pirkėjai šioje srityje norėtų sutaupyti daugiau. Įgyvendinti šį metų pradžioje sau duotą tikslą įmanoma laikantis vos kelių paprastų apsipirkimo taisyklių“, – sakė „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Dėmesys būtiniems produktams ir mažiau impulsyvumo
„Lidl Lietuva“ užsakymu 2024 metų pradžioje tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktas reprezentatyvus tyrimas atskleidė, kad šalies gyventojai šiemet pasiryžę sutaupyti pakeitę apsipirkimo įpročius.
„Gyventojai sutaupyti labiausiai nori pirkdami tik tuos produktus, kurių tikrai reikia – tą šiemet sau pasižadėjo net 54 proc. apklaustųjų. Kita didelė dalis žmonių – 31 proc. respondentų – šiais metais ketina taupyti labiau stebėdami įvairias akcijas“, – sakė A. Bubnelis.
„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.
Didžiausia dalis apklaustų Kauno gyventojų taip pat taupyti ketina pirkdami tik tuos produktus, kurių tikrai reikia – tą žada 54 proc. respondentų. Taip pat didelė dalis – po 30 proc. apklaustųjų – ketina labiau stebėti įvairias akcijas ir sieks nustoti būti impulsyviais pirkėjais.
A. Bubnelio teigimu, taupyti ir stebėti akcijas pirkėjams padeda išmanūs būdai, pavyzdžiui, „Lidl Plus“ programėlė, kurioje nuolat atnaujinami specialūs pasiūlymai ir akcijos prekėms bei pateikiami patiekalų receptai.
„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.
„Programėlė gali palengvinti pirkėjams pasirinkimą ir pasufleruoti, kokias prekes įsigyti, kokį meniu susiplanuoti savaitei. Žinodamas, kokį maistą valgys artimiausiomis dienomis, pirkėjas gali susidaryti reikiamų pirkinių sąrašą ir išvengti nebūtinų pirkinių. Tiek meniu, tiek pirkinių sąrašo sudarymas padeda mažinti išlaidas maistui, kaip ir retesni, bet gausesni apsipirkimai, naudojimasis parduotuvės akcijomis, gausiau įsigytų produktų užšaldymas ateičiai ir pan.“, – tvirtino A. Bubnelis.
„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.
„Lidl Lietuva“ atstovo teigimu, pirkinių krepšelio sumą sumažinti padeda ir analogiškų produktų lyginimas – perkant būtina atkreipti dėmesį į panašių prekių kilogramo, litro kainą.
„Lygindami prekes pastebėsite, kad privačių prekių ženklų gaminiai yra pigesni už žinomų prekių ženklų produktus. Taip yra todėl, kad privačių prekių ženklų produkcijai nereikalingos išlaidos rinkodarai. Didžioji „Lidl“ asortimento dalis yra su privačių prekių ženklų etiketėmis – šie gaminiai yra draugiškas piniginei, kokybiškas ir tvaresnis pasirinkimas. Atidžiai kontroliuojame šių produktų gamybos procesus ir keliame vis didesnius reikalavimus žaliavų ir produkcijos kokybei“, – tvirtino A. Bubnelis.
„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.
Įgyvendinti pažadus padeda realūs siekiai
Tyrimo duomenimis, visuomet taupančiais save laiko 25 proc. respondentų, visiškai netaupiais – tik 3 proc. apklaustųjų. Labiausiai taupūs asmenys yra patys jauniausi 18–29 m. (taupo 73 proc. šios grupės apklaustųjų) ir patys vyriausi 60–74 m. apklaustieji (72 proc.).
„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.
Kaune labiau taupančiais save laiko 69 proc., nei taupančiais nei netaupančiais – 20 proc., labiau netaupančiais save įvardija 11 proc. apklaustųjų.
Paaiškėjo, kad savo apsipirkimo įpročiais yra patenkinti tik 40 proc. apklaustųjų, o likę respondentai praėjusiais metais tikėjosi sutaupyti daugiau. Kaune statistika panaši – savo įpročiais patenkinti tik 39 proc. apklaustųjų, o 39 proc. tikėjosi sutaupyti truputį daugiau, 19 proc. – daugiau, 4 proc. – žymiai daugiau.
„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.
Kokie veiksmai norintiems sėkmingiau taupyti gali padėti pasiekti užsibrėžtų tikslų? Mokslininkų teigimu, įgyvendinti pažadus padeda realistiškų tikslų užsibrėžimas ir šiuolaikinės technologijos, leidžiančios fiksuoti pažangą. Pavyzdžiui, dažniau bėgioti nusprendęs asmuo savo pažangą fiksuoja išmaniojo telefono programėlėje ir savo pasiekimais dalijasi su draugais. Panašiai pažangą fiksuoti leidžia programėlės, skirtos mokytis kalbų, medituoti ir pan.
„Pirkėjus motyvuoti taupyti toliau gali paskatinti ir patirtų išlaidų analizė. Pavyzdžiui, pamatęs, kiek skirdavo pinigų maistui anksčiau ir kiek sutaupo dabar, asmuo gali nusimatyti realią sumą, kurią sieks sutaupyti kiekvieną mėnesį ir įgyti daugiau ryžto toliau gyventi taupiai, kol tai taps natūraliu įpročiu. Savo išlaidas maistui pirkėjas gali patogiai peržiūrėti „Lidl Plus“ programėlėje esančiuose virtualiuose čekiuose. Tokios, atrodo, nedidelės, bet kryptingos kasdienės pastangos padės pasiekti rezultatą ir sutaupyti“, – teigė A. Bubnelis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prekės ženklą keičianti ir veiklą sustabdžiusi „Beta Travel“: tas pavadinimas mums kelia rūpesčių
Apie planus inicijuoti bankrotą pranešusios bendrovės „Beta Media“ valdoma kelionių agentūra „Beta travel“ laikinai sustabdė veiklą. Įmonė šiomis dienomis pakeitė prekės ženklą į „Mongo“. ...
-
Vartotojų skundų gavusi tarnyba teisėsaugos prašys tirti galimą „Beta Media“ sukčiavimą
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo praėjusio penktadienio gavo apie 200 vartotojų skundų, kad jie negali pasinaudoti per interneto svetaines beta.lt ir grupinis.lt pirktais įvairių paslaugų kuponais. ...
-
Ignalinos AE: Suomijos ekspertai vertins Lietuvos giluminių uolienų sąlygas atliekyno įrengimui1
Pirmadienį Ignalinos atominė elektrinė (IAE) ir suomių bendrovė „Posiva Solutions Oy“ pasirašė 385 tūkst. eurų vertės sutartį dėl potencialai tinkamose kristalinio pamato uolienose Lietuvoje planuojamo įrengti giluminio atliekyno...
-
G. Šimkus: LB neturėjo pagrindo neleisti I. Trinkūnaitei įsigyti „Foxpay“
Lietuvos bankas (LB) 2022 metais neturėjo pagrindo neleisti Šveicarijos „iSun“ grupės savininkei Ievai Trinkūnaitei įsigyti finansinių technologijų įmonės „Foxpay“, sako centrinio banko vadovas. ...
-
„Capital Realty“ dėl Konkurencijos tarybos jai skirtos 710,8 tūkst. eurų baudos planuoja kreiptis į teismą
Konkurencijos tarybai nutarus nekilnojamojo turto agentūrai „Capital Realty“ dėl galimai kartelinių susitarimų su franšizės sutartis sudariusių 20 agentūrų skirti 710,8 tūkst. eurų siekiančią baudą, bendrovės vadovas Dmitrijus ...
-
Prezidentūra: „Foxpay“ patikrinimai parodys, ar valstybės reikaluose neveikia „chebrytės“12
Valstybės institucijų atliekami finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ ir jos savininkės veiklos patikrinimai parodys, ar valstybės reikaluose neveikia „chebrytės“, sako prezidento vyriausioji patarėja. ...
-
I. Šimonytė paprašė M. Navickienės pasiaiškinti dėl pažinties su V. Germanu
Premjerė Ingrida Šimonytė paprašė socialinės apsaugos ir darbo ministrės Monikos Navickienės informuoti apie jos ryšius su Šveicarijos „iSun“ grupės savininkės, valdančios finansinių technologijų įmonę &bdqu...
-
Bankrutuojančios populiarios internetinės platformos „Beta Media“ vadovas: buvau išvadintas vagimi
Praėjusią savaitę apie bankrotą paskelbusi įmonė „Beta Media“, Lietuvoje valdanti dabar uždaromą paslaugų portalą Beta.lt, poreikį stabdyti veiklą argumentuoja po pandemijos susidariusia sudėtinga situacija e-komercijos paslaugų rinko...
-
„Citus“ plečia geografiją: pirmasis žingsnis pajūryje – įspūdingos „Nidos bangos by CITUS“1
Nida – išskirtinis ir nepakartojamas Lietuvos kampelis, turintis milžinišką trauką daugumai lietuvių (ir ne tik). Nepakartojama, pasauliniu mastu vertinama gamtos oazė ir meniška aura, daugybę dešimtmečių traukianti sk...
-
„Tele2“ pristato eSIM paslaugą „Apple“ išmaniuosiuose laikrodžiuose
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientai nuo šiandien jau gali naudotis eSIM paslauga išmaniuosiuose naujos kartos „Apple“ laikrodžiuose. Ši paslauga leidžia savo laikrodyje gauti skambučius ir prane&...