Pereiti į pagrindinį turinį

Kelių direkcijos vadovo konkurse – R. Lipkevičius ir D. Ražinskas

2020-08-20 14:00

Paraiškas dalyvauti Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo konkurse pateikė trys pretendentai, BNS pranešė susisiekimo viceministras Virgaudas Puodžiukas. Tačiau jų pavardžių jis neatskleidė.

V. Skaraičio / Fotobanko nuotr.

Apie savo dalyvavimą konkurse BNS patvirtino laikinasis direkcijos vadovas, Administravimo departamento direktorius Remigijus Lipkevičius bei direkcijos Išmaniųjų transporto sistemų ir kelių apmokestinimo departamento direktorius Darius Ražinskas.

„Taip, pateikiau paraišką, nes man rūpi komanda, darbai yra įsibėgėję ir matau galimybę juos tęsti, kartu tęsti man pavestas funkcijas“, – BNS sakė R. Lipkevičius, direkcijoje dirbantis nuo 1997 metų, kur kilo karjeros laiptais iki direktoriaus pavaduotojo, dabar ši pareigybė panaikinta.    

„Manau, kad mano žinios ir patirtis bus naudingos šiai organizacijai“, – BNS sakė D. Ražinskas, Kelių direkcijoje dirbantis nuo šių metų sausio.

Iki tol D. Ražinskas dirbo Daugpilio lokomotyvų remonto depo transformacijos direktoriumi ir valdybos nariu, 2014–2018 metais – „Lietuvos geležinkeliuose“, kur buvo atsakingas už vidaus kontrolę ir rizikų vertinimą, vadovavo Operacijų valdymo ir plėtros departamentui ir „LG efekto“ projektui. 2003-2014 metais jis dirbo Nacionalinėje mokėjimų agentūroje.

Paraiškų priėmimas LAKD vadovo konkursui baigėsi rugpjūčio 18 dieną. Pasak V. Puodžiuko, tikėtina, kad konkursas įvyks kitą savaitę, nes naują vadovą norima paskirti iki rugsėjo 1-osios, kai Kelių direkcija bus pertvarkyta į valstybės įmonę.

Vis dėlto tai padaryti gali nepavykti, nes konkurso nugalėtoją dar turės patikrinti teisėsauga.  

Naujasis direkcijos vadovas pakeis liepos pradžioje atleistą Vitalijų Andrejevą – jis buvo atleistas po to, kai nesutiko su susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus sprendimu skirti lėšų trims Trakų ir Šalčininkų rajonų keliams asfaltuoti.

J. Narkevičius ne kartą kritikavo V. Andrejevą už prastai panaudojamas Kelių programos ir Europos Sąjungos lėšas, tuo metu pastarasis tikino, kad 2017-2019 metais panaudota netgi daugiau lėšų nei buvo numatyta.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų