Bendrovės pardavimai 2021-aisiais siekė 659,7 mln. – beveik 25 proc. daugiau nei prieš metus, tuo tarpu grynasis pelnas sumažėjo daugiau kaip 6 proc. iki 30,6 mln. eurų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Nepaisant globalių ekonomikos iššūkių bei prekybos ribojimų dėl pandemijos, bendrovei pavyko užtikrinti stabilią veiklą“, – sako Artūras Rakauskas, „Kesko Senukai Lithuania“ prezidentas.
Pasak jo, tam reikėjo ne tik optimizuoti visus veiklos procesus, bet ir pristabdyti investicijas. Praėjusiais metais bendrovė taip pat nemokėjo dividendų akcininkams.
Kaip teigia A. Rakauskas, šiais metais iššūkių visam „pasidaryk pats“ (DIY) sektoriui dar padaugėjo. Juos daugiausiai lemia dėl infliacijos mažėjanti pirkėjų perkamoji galia, tiekimo grandinių trūkinėjimas dėl Rusijos agresijos Ukrainoje, drastiškas energijos ir kitų sąnaudų didėjimas.
„Visi mes – nuo gamintojų iki vartotojų – esame vienoje valtyje. Tik tai suvokdami sėkmingai įveiksime laikmečio iššūkius. Savo ruožtu mes siekiame dirbti kuo efektyviau, kad užtikrintumėme ne tik tvarią bendrovės veiklą, bet ir geriausias kainas nelengvus laikus išgyvenantiems klientams. Plečiame mūsų logistikos pajėgumus, aktyviai integruojame elektroninę prekybą į vieningą pardavimų kanalą, įgyvendiname kitus projektus, kurie kuria vertę ir mūsų pirkėjams, ir įmonei“, – sako A. Rakauskas.
„Kesko Senukai Lithuania“ šiuo metu valdo 76 nuosavas ir franšizės pagrindu veikiančias parduotuves Lietuvoje bei dukterines kompanijas, kurios vysto dar 19 parduotuvių ir šešių elektroninių parduotuvių veiklą Baltijos šalyse.
Bendrovėje dirba apie 3,1 tūkst. darbuotojų, kuriems mokamų atlyginimų vidurkis šių metų spalį viršijo 1926 eurus.
Po pusę įmonės „Kesko Senukai Lithuania“ akcijų priklauso Suomijos koncernui „Kesko“ ir A. Rakauskui, kuris eina bendrovės prezidento pareigas.
Naujausi komentarai