Į kiniją savo produkciją ketinančios tiekti bendrovės Vilkyškių pieninės generalinis direktorius Gintaras Bertašius sako, kad įmonė pasinaudos kinų ekspertų siūlymu Lietuvos verslininkams savo produkciją sieti su krepšiniu, nes jaunimas, skirtingai nei vyresni žmonės Kinijoje mėgsta krepšinį, žino Joną Kazlauską ir Lietuvą, rašo "Verslo žinios".
Kinijos maisto ekspertai sako, kad lietuviai turi perspektyvą įsitvirtinti šios šalies rinkoje, tačiau tam reikės pakeisti dalies maisto produktų skonį ir pakuotę, nes iš lietuviškų maisto produktų, pasak pačių kinų, paklausą gali turėti švieži pieno gaminiai, - technologijos leidžia netgi tokius produktus kaip sūreliai ir išpilstytas pienas išlaikyti keletą mėnesių.
"Jūsų sūriai puikūs, tačiau sūreliai, jogurtai per saldūs. Kinai mėgsta saldžius gaminius, tačiau ne tokius, kokius jūs gaminate. Kitas trūkumas - pakuočių spalvos. Pas mus nemėgstamos tamsios ir niūrios pakuotės, kurių gan daug jūs turite", - lietuviškus maisto gaminius, pristatytus Vilniuje vykusiame Tarptautinės pienininkystė federacijos (IDF) pieno kongrese, vertino Kinijos maisto pramonės ekspertas Xueying Mao. Norintiems į Kiniją tiekti maisto produktus, siūloma parūpinti šviesiai žalias, mėlynas, auksines, raudonas, baltas pakuotes, jos turi būti saugios ir lengvai atidaromos, gaminiai turi būti supakuoti sąlyginai mažomis porcijomis ir tinkami vartoti kelyje.
Naujausi komentarai