Garantijos žmonėms nemažės
Kiekvieną mėnesį kompanija krauna per 1,05–1,1 mln. tonų krovinių. Krova yra keliais procentais didesnė nei pernai. Tačiau KLASCO masteliais 5-6 proc. reiškia šimtus tūkstančių tonų ir keliasdešimt laivų. Metus KLASCO tikisi užbaigti vienais geresnių rezultatų kompanijos istorijoje.
„Galiu pasidžiaugti, kad kolektyvas dirba profesionaliai. Geru žodžiu noriu paminėti kompanijos specialistus. Džiaugiuosi vadovybės komanda. Visi susitelkėme, vieni kitus puikiai suprantame. Įvykdysime mums iškeltas aukštas koncerno „Achemos grupė“ vadovybės užduotis“, - dėstė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos generalinis direktorius Audrius Pauža.
Anot jo, KLASCO vykdo visus įsipareigojimus darbuotojams pagal kolektyvines sutartis. Kitais metais bus deramasi dėl naujos kolektyvinės sutarties.
„Ieškosime galimybių, kad darbo, poilsio ir socialinės garantijos žmonėms nesumažėtų“, - teigė A.Pauža.
Šiemet 2,5 proc buvo padidintas KLASCO darbininkų atlyginimas, tą planuojama daryti ir ateityje.
Mažina uosto poveikį
KLASCO stengiasi palaikyti gerus ryšius ir su šalia kompanijos esančiomis miesto teritorijomis. Taip jau susiklostė, kad miesto gyvenamieji kvartalai yra per arti uosto, todėl gyventojai jautriai reaguoja į uosto veiklą.
Bet kuris krovinys turi savo kvapą, krova kelia triukšmą. Svarbu yra kaip tai sumažinti. Ties Švyturio gatve tarp KLASCO ir miesto yra įrengta apsauginė 12 m aukščio sienelė.
Naudodama naujas technologijas KLASCO ir kitais būdais stengiasi mažinti uosto poveikį miestui.
Naujos technologijos ne tik mažina triukšmą, bet ir trumpiną laivo krovos laiką
„Įsigijome naują krovos techniką – galingus ir modernesnius uosto kranus, kurie taupo elektros energiją. Jie dirba tyliau, į laivo dugną tiksliai gali nuleisti krovinį. Dėl to triukšmas mažėja. Dėl naujos technikos 2–3 kartus padidėjo krovos greičiai. Naujos technologijos ne tik mažina triukšmą, bet ir trumpiną laivo krovos laiką“, - dėstė A.Pauža.
KLASCO teritorijoje reikšmingai sumažintas naktinis triukšmas. Kompanijos vadovo nurodymu, triukšmingesni krovos darbai nebevykdomi nuo 22 iki 7 valandos.
Neliko dulkėtų krovinių
Neseniai KLASCO vadovybės atstovai buvo susitikę su „Vitės“ kvartalo gyventojais ir aptarta daugybė kaimynystės reikalų.
„Man buvo džiugu girdėti, kad kai kurie žmonės pastebėjo, jog KLASCO stengiasi mažinti triukšmingumą, dėkojo, kad uosto įtaka kvartale vis mažiau jaučiasi“, - pastebėjo A.Pauža.
Viena iš priežasčių yra tai, kad KLASCO atsisakė krauti dulkes galinčius sukelti krovinius. Prieš kurį laiką uoste buvo kraunamas geležies rudos koncentratas. Dėl jo krovos dalis žmonių skundėsi.
„To krovinio buvo tik nedidelė likutinė partija. Pabandėme jį krauti ir pamatėme, kad jis mūsų sąlygomis yra pernelyg sudėtingas. To krovinio atsisakėme. Prie birių krovinių krantinių dabar krauname tokius krovinius nuo kurių nekyla dulkės“, - tikino A.Pauža.
Kita šiaurinėje uosto dalyje vykdoma KLASCO krova yra daugiausia uždaro tipo. Dėl to nekyla nei triukšmas, nei dulkėtumas.
KLASCO stengiasi gyventojams ir Klaipėdos miestui kompensuoti kilusius nepatogumus. Ji yra pervedusi Klaipėdos miesto savivaldybei apie 300 tūkst. eurų miesto teritorijoms ir 30 tūkst. eurų želdiniams tvarkyti. KLASCO norėtų, kad iš tų pervestų lėšų didelė dalis būtų skirta Vitės kvartalo želdiniams tvarkyti.
Visai realu būtų tarp uosto ir Vitės kvartalo iš medžių suformuoti žaliąją zoną, kuri mažintų uosto įtaką.
„KLASCO nėra kokia nors išskirtinė. Manau, kad visos uosto kompanijos prisidėtų prie miesto želdinių atstatymo, tik jos norėtų žinoti, kad pinigai bus tiksliai nukreipti į kaimynystės teritorijas tarp uosto ir miesto“, - svarstė A.Pauža, pridūręs, jog jam džiugu, kai uosto pinigais Klaipėdos mieste sodinami ne tik medžiai, bet ir tvarkomi sporto aikštynai.
Naujausi komentarai