Išlaikomas veiklos stabilumas
2016 metų I ketvirtį KLASCO perkrovė 2,99 mln. tonų krovinių. Tai 8 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai, kai buvo 2,78 mln. tonų.
Bet kaip visame Klaipėdos uoste taip ir KLASCO į galutinius metinius rezultatus dar žvelgiama atsargiai.
„Atsižvelgiant į galimus rinkos svyravimus, 2016 metais planuojame nuosaikius krovos prieaugius ir panašius rezultatus, kokie buvo ankstesniais metais“, - patikslino KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.
Priminsime, kad 2015 metais KLASCO krovė 12,2 mln. tonų krovinių. Ji gavo 44,8 mln. eurų pajamų, uždirbo 5,7 mln. eurų pelno (prieš mokesčius). Akcininkų susirinkime buvo patvirtinta išmokėti 3,5 mln. eurų dividendų – po 23,8 euro vienai akcijai atskaičius mokesčius. „Achemos grupė“ valdo 93,5 proc. KLASCO akcijų, likusią dalį – smulkieji akcininkai.
„Praėjusieji metai buvo sudėtingi dėl menko tranzitinių krovinių srauto ir didžiulės konkurencijos tiek regione, tiek Klaipėdos uosto viduje. KLASCO - universali kompanija, mums pavyko krovą stabilizuoti, o sklandžiai vykę gamybiniai procesai padėjo išlaikyti pajamų lygį“, - aiškino A.Pauža.
Priminsime, kad 2014 metais KLASCO buvo perkrovusi taip pat 12,2 mln. tonų. Jos pajamos sudarė 44,4 mln. eurų, pelnas -7,4 mln. eurų.
Strateginiai klausimai
Gaudama stabilias pajamas, pelnus, KLASCO nemažai lėšų kasmet skiria investicijoms.
Svarbiausia 2015-ųjų investicija – už daugiau kaip 7 mln. eurų įsigytas trečiasis jūrinis vilkikas „KLASCO 3“. Turėdama tris modernius vilkikus ji jau gali tinkamai konkuruoti Klaipėdos uosto laivų buksyravimo paslaugų rinkoje.
2016 metais investicijoms patvirtinta daugiau kaip 20 mln. eurų. Bus tęsiama šiaurinės dalies krovos ir naujų technologinių galimybių plėtra - Vitės kvartalo pritaikymo uosto veiklai projektas.
Analizuojamas tolesnis teritorijos vystymas pietinėje dalyje, rengiami planai naujam etapui.
„Turime viziją, rengiama studija, kam tikslingiausia pritaikyti plotus pietinėje dalyje, kad efektas būtų 20–30 metų. Atsižvelgiame ir į numatomą Klaipėdos uosto teritorinę plėtrą už jūrų perkėlos, būsimą pietinį aplinkkelį ir logistikos centrus prie „Draugystės“ geležinkelio stoties. Vyksta susitikimai su potencialiais partneriais ir klientais“, - tikino A.Pauža.
Jis pastebėjo, kad šiuo metu rengiant Uosto bendrąjį planą dėliojami ir svarbūs viso uosto vystymo prioritetai. KLASCO aktyviai įsilieja į šį procesą ir neliks nuošalyje.
Vertingas KLASCO kolektyvas
KLASCO yra didžiausia Klaipėdos jūrų uosto krovos kompanija. Joje dirba per 700 žmonių. Veiklą vykdo penkiuose specializuotuose terminaluose - biriųjų ir skystųjų trąšų, grūdų, generalinių krovinių ir ro-ro, teikia uosto vilkikų paslaugas.
KLASCO – socialiai atsakinga įmonė darbuotojams ir miesto bendruomenei. Ji remia jūrinės kultūros veiklas, bendruomenes, visuomenines organizacijas. Pernai tam skyrė per 360 tūkst. eurų.
„Mūsų misija – palaikyti jūrinės kultūros tradicijas, nes gerų atgarsių pasaulyje sukeliantis Klaipėdos uosto darbas – tai ne tik verslas, bet ir miesto raidos ašis“, - svarstė A.Pauža.
Kompanija daug investuoja ir į personalo mokymus, skiriame daug dėmesio darbuotojų socialinėms garantijoms.
„Jaučiame rūpinimosi žmonėmis grąžą. Toks įspūdis, kad kuo sudėtingesnė situacija ir kuo aršiau veržia konkurencija, tuo stipriau kolektyvas susitelkia“, - džiaugėsi KLASCO darbuotojais A.Pauža, sakydamas, kad kompanijos darbuotojai yra labai patyrę, ypač gamybos organizatoriai ir dokininkai-mechanizatoriai.
Naujausi komentarai